Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det høres nå uansett helt forferdelig ut med både 3 og 4 barn. Så se det som å gå fra noe ikke, til noe enda verre!
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Overraskende bra :-) Er relativt tette her også (4 barn på under 7 år). Vesla er bare 3,5 mnd enda da, så vi er jo på sett og vis i verste fasen nå, og føler likevel vi takler det ok, men må innrømme at jeg gleder meg veldig til hun blir eldre! Pussig med det der egentlig, hver gang man får et nytt barn, så kan man ikke fatte at man synes antallet men hadde fra før var slitsomt, hehe.. Nå synes jeg det er så enkelt og greit å "bare" ha de 3 guttene med meg alene på ting, men litt mer utfordrene å ha alle 4 barna med meg alene på butikken. Du har 3 barn og vet jo godt hva du går til, det er litt omstilling og liten kjærestetid osv i starten, men går seg nok til etterhvert. Her føler jeg at det blir to puljer. De to eldste som er 7 år og 5 år, og de to minst som er snart 2,5 år og straks 4 mnd, så egentlig er det veldig greit å ha fått nr 4 sånn sett også, så blir de to og to, at ikke en holdes utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå