Springbaby2012 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 sover barna gjennom natta uten å våkne, eller må dere inn å gi sutt i tide og utide? Jeg holder på å trappe ned nå.. har hatt en gutt som ikke har vært vant til å spise seg mett om natta, men som mest bare koser seg inntil mammaen sin.. så nå har jeg bestemt at det kun skal gis pupp en gang om natta.. Tidligere har han fått pupp kl 1, 3 og etter det gjerne hver time! Vi startet for tre dager siden, og fikk god hjelp fra pappaen første natta som var værst.. men med 45min med surking/skriking ble ikke så ille som hadde trodd! Men nå føler jeg at jeg må opp ennå flere ganger enn tidligere for å gi sutt.. han våknet jo ennå flere ganger om natta, og ligger våken en stund å babler og veiver med armene.. men skrikinga er det slutt på nå, så han skjønner vel at det ikke blir noe pupp på han! Kan jeg regne med at dette går over, eller må jeg belage meg på suttemaraton om natta hertter?? Hadde et håp om at han skulle sove natta gjennnom snart så han kan få eget rom.. vil ikke flytte han sover gjennom.. orker hvertfall ikke drive å løpe suttemaraton til et annet rom!! Han er foresten 5mnd nå, og får grøt om kvelden og halv middag og frukt om dagen. Tenker at han skal få pupp en gang om natta til han blir 6, så får jeg se om jeg prøver å avvenne helt da..
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Vi har ikke avvendt barna før de har vært 6-7 mnd, og da ar de klart å putte smokken i munnen selv, så det har egentlig ikke vært noe problem. Du skal se det kommer seg etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå