babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Merkelig kombinasjon. Forrige svangerskap klarte jeg så å si ikke sex. Det var ubehagelig og jeg fikk vondt her og der. Kanskje var jeg mer nervøs da siden det var første graviditeten.. . Ble satt igang på overtid men riene gjorde den gang ikke jobben, dvs at jeg fikk ikke noe særlig åpning. Det endte altså i ks. Så jeg sa til min kjære at i neste graviditet skal vi ha sex koste hva det koste vil. Skal ikke gro igjen på nytt slik at ungen ikke kommer seg ut. Om det er instilling eller bare annerledes hormonelt og kroppsmessig aner jeg ikke, men til samboers glede er sexlivet denne gangen bedre. Får bare håpe nå at det også blir åpning når den tid kommer :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er motsatt av deg jeg, da;) Hehe... Forrige gang var det helt greit, denne gangen syns jeg ikke det er så greit. Jeg bare klarer ikke å komme i rett humør og ha lyst når det spreller rundt i magen min hver kveld og natt... Det byr meg veldig imot... Men når sprellemannen en gang er stille og jeg er våken prøver vi å få til litt aktivitet;) Mannen min har iallfall ikke noe imot å bli vekket for den slags;) Hehe... Får jo håpe det kan hjelpe på fødselen også. Det hadde jo ikke gjort noe, men vet ikke helt hvilken stor virkning det har???
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Det har nok ingen virkning utover sex rett og slett og nærheten. hehe, men det går jo an å håpe :-)
Gulosten™ Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Sex er veldig bra! Men vil man ikke så skal man ikke presse seg. Til deg, Emilmamma: Når man har sex produserer kroppen massevis av oxytocin, som er det hormoet livmora trenger for å trekke seg sammen. Sæd inneholder også prostaglandiner, som også finnes i de pillene man setter i gang fødsler med. Må bare legge til at det ikke er farlig å ha sex så lenge man ikke har truende for tidlig fødsel!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Dulosten: Jepp! Er med på at det kan trigge fødsel å ha sex, men trodde ikke det hadde noe spesielt med om riene ble effektive nok... Bare derfor jeg lurte;) Hehe... Og derfor jeg fortsatt klarer å samle litt lyst når bare sprellemannen i magen er litt stille så det går an å konsentrere seg litt om andre ting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå