Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en Mathias på snart 4 år og venter en ny gutt i februar. Har lyst å kalle han Marius. Men er det veldig likt Mathias? Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Nei, det ikke FOR likt, og er heller ikke samme navnet. Så jeg synes det går fint.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker Marius, men ville ikke kalt ungene mine Mathias og Marius, blir litt som Mari og Kari føler jeg:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 sønnen min heter mathias og faren hans heter marius, jeg tenkte ikke på det som likt. er bare problem for eldre oldeforeldre fordi de blander når det blir ma først i navnet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det er en fin kombinasjon på to søsken! Ikke veldig ulikt, men likevel to ulike navn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Flott kombinasjon synes jeg! To koselige navn :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 så rart jeg har en marius på snart fire.. og har en baby i magen. om det er en gutt skal han hete Mathias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå