Gå til innhold

hvordan er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

..med deres økonomi? Har dere penger igjen i før neste lønning? Hvor mye har dere sammen etter sskatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22000,- etter betalt skatt:) Alltid penger på konto... livredd for å ha tom konto:p

Skrevet

du som har 22000.Er du alene? Hva betaler dere/du i mnd på hus/leilighet?

Samme spm til deg som har 13.300?

Skrevet

Jeg er begge innleggene... kl slett liksom:p Betaler 6000,- i leie, har billån ellers ingenting. Ja jeg er alene:)

Skrevet

Har vel ca 54 000 kr etter skatt og inkludert barnetrygd, så har vel en relativt normal økonomi. Vi har alltid penger igjen, men det kommer mest av at vi ikke bare bruker penger ukritisk, for vi har ganske høye utgifter. Har venninner som har vesentlig mye dårligere økonomi enn oss som likevel bruker mye mer penger på klær, kosmetikk, frisør osv enn det jeg gjør.

Skrevet

Vi har sjelden mye igjen når ny lønn kommer :) flinke til å bruke penger..

Har tilsammen 45.000,- etter skatt.

Betaler ca. 10.000,- til hus, 3500,- til billån. Og ellers strøm, komn avg. bhg., tv, tlf/internett, årsavgift, bomring, Tror vi betaler ca. 23.000,- i faste utgifter pr. mnd.

Skrevet

Åja, haha :)) Litt blond i dag.

Okej, Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har litt over 4000 i mnd, barnetrygd og hjelpestønad. Synes litt synd på meg selv denne jula, har ikke råd til julegaver:-(

Jeg håper vi får bhg-plass til januar, så jeg endelig kan jobbe.

Skrevet

oj :( Bor du hjemme eller? Hvordan får du betalt regninger osv osv?

Visst du er alenemor så får du vel stønader ??

Skrevet

Vi har full jobb begge to, ca 45.000 i lønn etter skatt til sammen, i tillegg barnetrygd m.m. som kommer inn i løpet av mnd.

Når alle "faste utgifter" er betalt (det inkluderer aller regninger, avdrag på lån, forsikringer, og en fast sum til mat og bensin) så sitter vi igjen med alt fra 5-10.000 å bruker på klær, ferie, tull og tøys, eller spare:)

Har alltip penger på konto selv om det nærmer seg lønning, men ikke mer enn 20-30000 i buffer, klarer aldri å spare opp noen større summer...

Skrevet

Vi har vel i underkant av 45000 utbetalt til sammen, etter skatt og inkludert barnetrygd. Vi er to voksne og to barn. Har lite igjen på lønnskontoen like før neste lønning, men det er jo vanligvis fordi det som kan avsees er satt over til sparekontoen eller regningskontoen. Har alltid en del igjen på regningskontoen.

For 3-4 år siden hadde vi ca 18000 mindre inn i måneden, og da var vi mer skrapa før lønning (men hadde en oppspart bufferkonto i bakhånd for kriser).

Jeg er typen som er avhengig av å ha en buffer :-)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vi har veldig mye penger. Kanskje så mye som 75 000 utbetalt per mnd, mulig mer. Jeg har 25 000 utbetalt, mens mannen er selvstendig og omsetter for rundt 850 000 per år, mulig mer.

Vi betaler alt kontant, eier ikke kredittkort, har husleie på 6000 per mnd, og bare litt studielån igjen, 1000 kr per mnd på meg.

Vi legger opp masse penger til egenkapital, og regner med å kjøpe leilighet i løpet av våren.

Og ja, vi har alltid penger på kontoene, vi lever ganske nøkternt.

Skrevet

Hvorfor betaler dere alt kontant?

Skrevet

OK, du mener at dere ikke kjøper krita? Da er jeg med, der gjør aldri vi heller. Trodde du mente at dere aldri bruker kort kun mynt og papir-penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...