Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Var hos legen i dag, og han sa at jeg ikke kunne få "skikkelig" sykemeldingsskjema når jeg er student. Men jeg fikk et skriv der han bekreftet sykeforholdet og at jeg ikke er i stand til å fullføre studiet denne gangen. Er det noen som vet om dette er godt nok til f.eks permisjon fra studiene og til Lånekassen?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har i allefall brukt legeerklæring for å få utsatt innleveringsfrist på masteren. En får ikke sykemelding når en ikke er i jobb, så legeerklæring er det eneste en kan bruke i studiet. Men snakk med studieveileder på studiestedet ditt og finn ut hva som blir det beste for deg!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Ja, det er vel en legeerklæring jeg også har fått. Godt å høre at det er sånn det fungerer, var litt redd de skulle le av meg når jeg bare kom med en "lapp". Skal snakke med veileder for å finne ut av de rent praktiske tingene. Takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå