Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg spiser og spiser og spiser! Klarer pokker ikke å stoppe meg sjøl! Er gravid i uke 28, og er helt på jordet. Jeg må ha noe å spise hele tiden, og sjøl om jeg er stappmett etter middag, så klarer jeg alltids å trykke i trynet en appelsin eller en pepperkake eller hva det skal være. Er dette normalt??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 jeg spiser HELE tiden jeg også, men det er fordi jeg er kvalm, og det hjelper, det kan ikke gå mer enn 25 min før jeg må ha noe igjen... helt sykt. :-) jeg er 7+5 bare. Åssen skal dette gå, jeg kjenner jeg er små sulten hele tiden, men det er vel ikke så rart, når jeg spiser hele tiden å magen er vant til mat hele tiden.
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Tja, jeg hadde det sånn fra tidligi graviditeten,holdt på å bli gaaaal. Bestemte meg raskt for å ta skikkelig korntoll over hva jeg puttet i munnen, ellers ville jeg blitt smellfeit. Jeg spiste mine vanlige måltider,men var nøye med alt utenom; det ble grove knekkebrød uten noe på,gulrøtter, epler etc. Det verste er at jeg enda har appetitt som en hai, og ungen er over to år. Det er et slit.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg føler meg som den ekle personen som bare spiser iallefall. Det er egentlig ikke så mye sultfølelse, mer en helt syk trang til å ha akkurat DET til alle døgnets tider. Prøver å fylle huset med sunne ting, men det går jo nedpå søtsaker også. Føler meg rett og slett som et matmonster. HI
ღMaritpusenღ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er likedan! Helt ekstrem, spiser og snavler konstant! Men var veldig dårlig til å spise før jeg ble gravid, så jeg tror det bare er kroppen min som gir beskjed om at den trenger mer energi nå. Jeg spiser i alle fall med god samvittighet, så får jeg heller stramme inn etter fødselen dersom apetitten ikke stabiliserer seg av seg selv. Hittil har det gått mest i sunne ting og MAT - lite godteri. Først den siste tiden det har bltit mer usunne ting som hjemmelagede drops og julekaker. Har tre uker igjen til termin da, så gir meg selv lov til å kose meg litt ekstra i denne advendtstiden.
Nikki 75 Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har blitt sånn de siste par ukene! Helt vill, også etter sjokolade og snop som jeg vanligvis ikke har så veldig behov for... Prøver å holde meg til frukt og slikt, men det er jo ikke sunt i veldig store mengder det heller. Jeg er i uke 26 nå.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 helt normalt! Jeg og spiser HELE tiden, jeg er ikke gravid heller... er 170 høy og 58 kg.... klarer alltid å trykke noe nedpå og er konstant sulten, spiser skiver gjennom hele dagen. og i disse dager går det i pepperkaker, mandariner (bakte lussekatter igår og spiser på det idag) ja, hele tiden.... jeg la på meg mye i svangerskapet, vel 20 kg, men mistet mer enn jeg var før jeg ble gravid. spis du, og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå