Gå til innhold

Noen som vil være søte, og titte herover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok svinevaksina 30 oktober, har ikke hatt noen bivirkninger, men tror kanskje jeg har nå? Er på do og bæsjer hele tiden, nesten diare og har vondt i magen (mellomgulvet)og er kvalm og "mensenvondt" i korsryggen.. Blitt litt snørrete, og har litt vond hals.. er 34 uker i dag.

Noen som har vært borti lignende?

Huff, føler dette blei et litt syteinnlegg, men håper noen vil svare meg fordiom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om at man kan få bivirkninger av den vaksina så seint. Med de symtomene du har, ville jeg ha tatt en telefon til jormor eller føden og hørt om du kunne komme på en kontroll.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jepp, tror Jeanette 73 har et poeng.

Skrevet

Du får ikke bivrkninger så lenge etterpå. Gå til lege om du ikke blir bedre.

Skrevet

Høres mer ut som om du nærmer deg fødsel, enn at det er bivirkninger. bivirkninger kommer de første dagene etter vaksinen, ikke flere uker etter.

Er du sikker på at det ikke er rier du kjenner?

Forkjølet er det mange som er nå, og det er heller ikke uvanlig å bli litt snufsen når fødselen nærmer seg. Og løs mage er det mange som opplever rett før det setter igang.

Jeg tror jeg hadde kontaktet føden, jeg....... Du er jo ikke helt på terminen enda.

Skrevet

Rier?? : / Nei, er ikke sikker på noenting egentlig.. Annet enn at det er vondt. Første jeg tenkte på at det kanskje var bivirkninger, men ja, høres kanskje litt rart ut med det såppas lenge etter jeg tok den..

Tusen takk for svarene deres.. Blei ikke veldig beroliget, men bah.. Ringer legen min jeg ! Takk :)

Skrevet

Nå venter jeg på at legen min skal ringe meg tilbake ! *Krysse fingra for at alt er som det skal ! *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...