rampete robin Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 prøver meg igjen, noen som har erfaringer bilen og bakovervendte seter? Et bakovervendt sete som gir mest mulig plass i forsetet.
Randine + 2 små Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Vi har besafe.. (husker ikke hva det heter mer akkurat nå). Det setet som kan brukes begge veier. Det gir ikke kjempegod plass i forsetet, men det går:-)
Randine + 2 små Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Vi hadde forresten et bakovervendt acta Graco sete fra før når vi kjøpte touranen, men det var det ikke plass til.
rampete robin Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 På mitt forrige innlegg trodde jeg at vi hadde maxi cosi sete, men vi har acta graco cosmic. Og det er det ikke plass til i touranen... Må derfor ha nytt.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 vi har akkurat byttet bil fra touran til passat, men hadde maxi cosi med base da vi hadde bilen. Har nå acta graco duologic 2 å det er ikke mye større enn maxi cosi med base. Hvis du er usikker om det kommer til å passe så går det an å dra å prøve litt forskjellige seter i bilen for å se om dere fortsatt har plass foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå