Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Holder de seg greit til jul om jeg lager de nå, eller bør jeg vente ett par uker..?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Tror de holder seg, jeg kan ikke lage de nå, da blir de spist opp før jul:-)
Dotten Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville ventet. Selv om du legger de i en tett boks er det fare for at sjokoladen blir hvit/gammel. Jeg ville ventet til et par dager før jeg, for min erfaring er at sjokoladeboller/risboller kun holder 4-5 dager før de begynner å svette/bli litt tørre/hvite osv. Men knaskegodt er det uansett. Lag nå... spis dem opp... og lag nye nærmere jul
LivetErEnLek Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hvis du har planer om at de skal spises i romjula, ville jeg nok ha ventet. Her hos oss varer de aldri lengre enn noen dager...
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 De kan fryses og er like fine når du tar de opp. Vi har lagd og fryst, problemet er vel å holde fingrene til pappan unna ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå