nuppa76 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er dette normalt.. Trodde de skulle le rundt 3 mnd eller no sånt?? Hun er veldig blid og fornøyd ellers men lattern sitter langt inne.. Vi venter og venter..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 kommer etter hvert, ikke vær så opptatt av det normale. alle utvikler seg forskjellig
Neijasså... Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 To av mine lo ikke skikkelig før de var over året, og de er meget normale barn. Vi var vel rett og slett ikke morsomme nok. ;o) Sistefrøken på 4 mnd begynner såvidt å le nå, men hun er også et veldig kresent publikum.
Underveis --> Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Det er vel først nå at jeg har hørt latter, og Lillemann er 8 mnd. Han brast i latter en gang jeg og min mor lo av ett eller annet da han var en 3-4 mnd, men det var også den eneste gangen. Lo så han ristet av at vi lo av ham :-) Han har hatt "stille latter", ved at han gaper og gliser, men altså ingen lyd har kommet. Nå derimot ler han når vi gjør noe morsomt. Det er koselig :-)
AussieAnette Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 William lo ordentlig idag for første gang. *smelt* Han er straks 11 uker.
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 det er vel forskjellig fra barn til barn dette! jenta mi var 2 mnd når hu hadde sin første latter, å det var av at jeg begynnte å le av noe så søtt vettu..fikk litt tårer jeg da, hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå