Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg skrev d samme for et par dager siden, men her hos meg har d ikke skjedd no ennå så da lurer jeg på om d er flere?

Er 11 dager på overtid nå, er virkelig klar for litt action nå altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma här ja, 10 dagar idag... Dagarna har aldrig gått så här sakta, försöker hitta på saker att göra men inte så lätt de heller. Bra att de finns så många hemsider man kan läsa igenom :) Men de känns som något är på gång hos mig, men kan vara inbillning, vågar inte hoppas på något :)

Skrevet

9 dager siden termin her.. Skal på overtidskontroll på torsdag meeen det hadde jo vært mye bedre om jeg plutselig fikk rier nå eller at vannet gikk... =)

Åååh jeg gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig nå!!!!

Skrevet

Kjenner d litt selv men tror ikke d kommer til å skje no..

skal på overtiskontroll på torsdag jeg også, men håper veldig på at d skjer no før d:)

Men ,men er jo bare en ting å gjøre,...Vente, akkurat som 9 mnd med venting ikke var nok;O)

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er 14 dager over i dag og var på overtidskontroll i dag. Ble strippet i håp om at det skal sette i gang naturlig. Ennå ikke begynt ordentlig, men håpet sitter i. Hvis ikke blir jeg satt i gang i morgen tidlig. Jeg krysser fingrene for at det setter i gang for dere så snart som mulig. Jeg skjønner godt at dere er lei av å vente!!! Det er jeg også. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...