Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har muligens en leilighet som vi har fått ned leien på nå, den går for 8-8500 kr. En 60 kvm, 3 roms.

Den vi bor i nå er 40kvm, 1 roms til 7000.

Vi har null gjeld, samboer tjener godt, jeg blir student på Januar, pluss at jeg har en deltids jobb.

Er vel bedre å betale 8000 for en 3roms, enn 7000 for en 1 roms vel?

Pluss at lillemann burde få seg et eget rom. Er mer som lei av å ha han på rommet, og jeg vil tro han er lei av oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000 kr mer for 20 kvm mer og et soverom til???? Skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem.. Flytt!!!

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen??? Flytt! :)

Skrevet

Hehe... jeg er imponert over at dere bor på 40 kvm to voksne og et barn, og overlever.

Jeg kjøpte meg et hus som alenemor på 96 kvm, bodde der et par år med et barn (3 soverom, men bare et kombinert bad, vaskerom, og lite kjøkken, tungvinn adkomst, kunne ikke kjøre helt til døra...)

Vi endte med å kjøpe større hus da vi flyttet sammen to voksne og et barn, selvfølgelig med tanke på flere barn også, men likevel,- jeg er veldig imponert over at folk får det til:)

Men for all del flytt til en tre-roms i hvert fall, finn dere noe ennå større etter hvert....

Skrevet

Ja, det er det jeg prøver å fortelle min samboer.

Men, så har svigermor og stefaren til samboer allerede stoppet en leilighet vi skulle til å leie, for at de trodde vi ikke klarte det.

Og når jeg da fortalte at vi kanskje hadde funnet en så ble de skeptiske så da vil jeg tro de klarer å stoppe dette og.

Jeg bare vet at jeg ikke klarer å bo her lengre. Det er trangt, som resulterer i at det blir rotete, alle lekene på stua osv osv...Jeg vurderer nesten å bare flytte hjem, for jeg klarer ikke mere.

Og det at svigermor alltid skal tvile er så ufattelig slitsomt. Det gjør at samboer også tviler og ikke vil flytte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...