Gå til innhold

Jeg sliter så veldig med noe! :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner (Vil ikke gå så langt som å kalle oss venninner) er 3 barnsmor, og samboende. (Samboer er far til alle barn. Hun sier selv at forholdet er dødt, og at hun egentlig vil gå fra han, men hun gjør det ikke.

Nå har hun hatt et forhold til en som bor like ved i snart et år, og samboeren hennes aner ingenting. Det er mange som vet, men ingen som sier noe. Jeg har så vondt av han!! Han er så snill, og flink med barna, og hun oppfører seg som om hun har tatt opp igjen ungdomstiden.

Hun har sagt til meg flere ganger at hun angrer på utroskapen, og at hun skal kutte ut denne fyren og prøve å fungere på hjemmebane. Men gang på gang får jeg høre at hun har dratt til den andre og vært der i sene nattetimer.

Jeg VET det ikke er min sak, men dette plager meg veldig. Hva gjør man egentlig med sånt? Ikke tør jeg stille henne til veggs å be henne kutte ut den andre eller fortelle sambo dette heller, for hun har litt hevngjerrige tendenser :-s

Årsaken til at jeg vet dette er via felles kjente. Å nå har hun tatt kontakt med meg, og prøver å bli nær venn med meg, sikkert for å forsikre seg om at jeg ikke skal si noe. EKKELT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff! Det hørtes ubehagelig ut. Har desverre ingen gode råd.... Men du må vel fortelle henne hva du mener om situasjonen.

Skrevet

Stakkars mann sier nå jeg. Hadde det vært meg hadde jeg satt pris på om noen sa ifra til meg at mannen min gikk bak ryggen på meg med utroskapen sin ihvertfall. Sannheten kommer alltid for en dag..

Skrevet

Vanskelig å si hva som er riktig å gjøre, men hvis det var meg, og "alle" andre visste at mannen min var utro så ville jeg absolutt at noen skulle ha fortalt meg det.

Jeg tror at i tillegg til sviket fra mannen min så ville jeg følt meg sveket av alle rundt meg som ikke sa noe.

Men den situasjonen håper jeg selvsagt at jeg aldri kommer i!

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre!

Skrevet

Slik tenker jo jeg også, jeg ville ha visst om det. Men jeg tenker så fælt på konsekvensene, og ikke tør jeg si noe til han heller, vet jo aldri hvordan han reagerer! Skulle ønske noen kom med et panser-råd, som gjorde at jeg ikke tenker på dette mer. Jeg ser de alle tre daglig!

Skrevet

Er det jeg og mener, som verdens heldigste mamma. Tenk å vite at alle rundt deg har visst noe uten å si noe. Hvis det ikke er din sak å si noe, hvem skal da fortelle han det når ikke kona forteller selv? Vet det ikke er din business å blande deg inn i deres liv, men det er jo oppriktig synd på han når alle andre untatt han vet at kona er utro.. Men håper det ordner seg :-) Sikkert ikke greit å være i et sånt dilemma..

Skrevet

Hvis det er fler som vet det så kanskje en av de kan si det? En som kanskje står mannen såpass nær at han vil høre på den personen. Kanskje en kamerat som ikke er redd for konas hevngjerrige intensjone og kun er opptatt av mannens ve og vel.

Skrevet

Jo, det er det jeg håper. At noen andre snart begynner å snakke. Han fortjener ikke dette.

Skrevet

har du tatt det opp med henne, og hun ikke gir seg, så hadde jeg sagt det til ham. Han fortjener å vite det om hun er notorisk.

En annen sak hadde vært om det var et engangstilfelle og aldri mer. Da måtte hun selv ha fått styrt det.

Skrevet

Anonymt brev til mannen?

Skrevet

Har et par venniner som har hatt utro menn....men jeg blir litt svett, har de vært helt sveise blind eller???? Jeg tror ikke noen kan være utro over en lengre periode uten at partner har en liten mistanke...tror heller at enkelte nekter og se realiteten i øynene.

Jeg hadde aldri godtatt at mannen min festet til langt på natt, mobilene og pc var en godt bevart hemmelighet og at han stadig var på møter og div.

Man trenger jo ikke være sjalu, men det er jo forskjell på det og være helt blind....

Ene venninen min fikk et anonymt brev- hun trodde det var noen som ville ødlegge familien....Tror jeg ville ha snakket med henne:) og gjør det i Januar- ikke ødelegg hele jula for familien

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vanskelig..hvis en vennine av meg hadde vært utro med en annen mann i 1år så hadde jeg iallefall pratet med henne!

Men tviler på vi hadde vært så gode venniner..for jeg hadde nok ikke klart å sett på at en vennine hadde bedratt mannen sin over lengre tid..spesielt ikke hvis jeg hadde kjent mannen!

Hadde nok vært fristet til å fortelle mannen hennes det..men skjønner jo at det er vanskelig..hmm...prat med henne! det hadde jeg iallefall gjort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...