Bling-bling Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Sønnen min på 4 mnd har sovet som en engel siden han ble født. Etterhvert har hatt blitt mer og mer avhengig av smokken for å sovne. Samtidig opplever jeg at han våkner mer på natta-gir han ikke smokk da bare ammer og legger ned igjen. Vi har faste leggerutiner og god rytme på dagsoving. Er det noen av dere andre med smokkbarn som opplever at barna sover lange strekk på natta ( dvs mer enn 3 timer i strekk)? Vet ikke helt om jeg skal skylde den avbrutte søvnen på smokken eller økt matbehov?
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har iallefall ingen erfaring med at datteren vår sover dårligere om natta. Hun har brukt sutt siden hun ble født, er nå 10 mnd, og det er ikke mange netter hun ikke har sovet hele natta i strekk.. Hun våkner heldigvis ikke når hun mister sutten sin om natta da. Mister hun den rett etter hun har sovnet, våkner hun og vi må inn å gi den til henne. Ellers er det heeerlig med en sove/smokk-unge:)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Min smokkegutt på snart 9 mnd har sovet natta over (uten spising) siden han var 2 mnd. Ble litt urolig rundt 4-mnd, men da vi starta med litt grøt på kvelden sov han som en stein igjen! Mister som regel smokken når han har sovnet, men har aldri våkna pga det.
Maya_1 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Min engel har alltid sovet som en engel gjennom natten med smokk. Stort sett...men det er vel forsåvidt vanlig at de både våkner opp flere ganger om natten og har perioder med søvn-tull, og perioder med økt matbehov uansett. Bekymre deg neppe for smokken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå