Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 gned låret sitt inntil musa mi idag. Vanligvis ville jeg ha reagert og flyttet meg, men akkurat idag ble jeg stående og nyte det.
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde sparka han i ballene ,grise jente :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Skal ikke utelukke at jeg neste gang strekker en hånd bort til pikken hans. Men jeg treffer ham sikkert ikke igjen. Høy, mørk mann med glimt i øyet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Hvordan er du konstruert egentlig, om det er mulig å få til å gni låret mot musa di sånn tilfeldig på T-banen? Musa mi befinner seg mellom låra den så dit kommer ingen til med låret sitt uten å stikke beinet mellom beina mine.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Deilig med litt harmløs spenning i hværdagen. Tenk så spennende det blir å ta T-banen for deg her etter =)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Må innrømme at jeg stakk underlivet litt fram. Fra før stod jeg nokså bredbeint for å holde balansen, og selvsagt måtte han føre låret sitt delvis mellom beina mine, men ikke så mye at virket påfallende for de andre passasjerene. Vi stod jo veldig tett uansett. Burde ikke Oslo sporveier dele ut preventiver i rushtida, forresten? Jeg synes ikke de opptrer som et ansvarlig selskap.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Man kan jo stå på t-banen. Men tror vel dette er et tulleinnlegg
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Ja, tulleinnlegg. Var det noe uforståelig med det uttrykket?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 ok, neste gang så fører du hånda di langsomt oppover låret hans, ser han forførisk inn i øynene før du røsker tak med all din makt i han elde deler og spør om han synes dette er ok oppførsel..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Det siste ville nok kvalfisere til betinget fengselsdom, antar jeg. Om du ikke har særdeles spesielle sadistiske tilbøyeligheter, da. Jeg tror kanskje det siste er tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå