sister wanted Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 I dag er jeg så trett at jeg bare måtte ha en ekstra kopp. Sover elendig om natta pga oppå tisse støtt og stadig. Ellers tror jeg at jeg er ganske så sunn. Går i min 7. uke etter beregningher inne...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Ja jeg har også begynt å sove dårlig, men jeg klare å gå uten kaffe i flere dager...
lilleღpersille Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Er til vanlig gla i kaffe, men nå klarer jeg bare ikke å drikke det. Akkurat som forge svangerskap. Vann og appelsinjuice:)
Ekornmamman Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg trodde det var helt greit å drikke 2 kopper kaffe når man er gravid jeg? så lenge man ikke drikker koffein-brus eller for mye te? Jeg ca 3 om dagen før svangerskapet og fikk vondt i hodet uten kaffe, men nå har jeg vent meg av det og har ofte ikke lyst på i det hele tatt. Det kan gå et par-tre dager uten at jeg drikker kaffe i det hele tatt, men så er det også dager der jeg kan drikke to kopper (fordi jeg har lyst). Særlig nå i disse julekakebaketider er det godt med litt kaffe attåt smakebitene!
Gjest H to the Izzo Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Alle velger selvsagt dette selv, men i 2008 ble det offentliggjort en forskningsrapport som viste at mer enn en kopp kaffe om dagen dobler sjansen for å miste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå