*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Mannen ønsker seg ny til jul, så trenger tips.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Lacoste essential for men - jeg blir nyforelska hver gang :oD
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 *notere seg* takk for tips:-)
Ugl@ Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Du bør gå å hente litt prøver på et parfymeri og prøve på ham, ikke alt lukter godt og passer til alle :-) Jeg har hentet prøver både til meg selv og til ham flere ganger. Husk å teste ut en i gangen ;-)
2søtesmåh Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Tenk litt "Utenom" boksen...Ikke de samme "gamle";- BOSS, Jean Paul Le-male, LaCoste, og Issey MIakey, DAvidoff osv.. Hva med Chanel og Dior sine? Masse nytt og "Uoppdaget der"....SOm ikke er nytt..HVa med "Egoïste Platinum" (midt på treet ting, veldig MANN),- Chanel...Dior har de senere år kommet med noen letter typer om det er DET han liker.. Farenheit (av type tung)hadde jo sin storhetstid på 90 tallet, men den skal man ikke kimse av..(Dior) Det samme gjelder for menn nemmelig..Lukter ulikt på alle, og de liker ulike typer lette, søte eller krydrete... Lancome bl.a har også etterhvert kommet med en "Kolleksjon" mannedufter ) Det er en MINST like stor verden av herredufter som damedufter..Og selv digger jeg CLEAN-serien for tiden....De er veldig lette og behaglige..Ogse DER har du herredufter..SÅ knock yourselfe out og dra på mannelukt-jakt ) Huff, ble rotete skrevet dette, men jeg er så glad i go-lukter, dame og herre, mannen vil helst vært foruten.....Så jeg får ikke "brukt" så mye jeg ønsker av herreduft-siden ) Og savner litt tiden da jeg jobbet på parfymeri...Oppdatert på nyheter hele tiden, fikk masse prøver...AHh, sukk....
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2009 Takk for masse gode tips:-) Elsker også CLEAN-serien, men visste ikke den var kommet til menn også - da skal jeg sjekke den ut. han liker ikke tunge lukter, mer friskt og lett:-)
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Armani - aqua di gio Jeg sklir helt av stolen når jeg kjenner den lukta... Mannen får ikke lov å bruke noe annet, hehe... Ellers har van gils en god, er det between sheets den heter?
2søtesmåh Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Mulig CLEAN bare har en eller to unisex-parfymer.....
Raych Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Black code fra Armani. Den kan være litt intens på enkelte, men klarer de å ikke dynke seg i den, så er den veldig god:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå