☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jaja - belager meg på en ny pp jeg da selv om TR ikke har kommet enda for min del - 3 eller 4 dager igjen til IKM og jeg testet negativt i dag - jeg er en såkalt "tidlig-tester" testet positivt i alle mine tidligere svangerskap, så derfor innstiller jeg på ny pp... Hadde aldri trodd jeg skulle bruke så mange pp`er - om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen og uheldig å miste igjen så vil jeg prøve igjen og igjen og igjen til det sitter en liten spire i magen min som vil bo der og signere en 9 mnd gammel lang leiekontrakt Håper vi får det til og at det blir en positiv test i uke 1 i 2010 - tenk for en flott start på det nye året :) Ha en strålende fin uke jenter Klem fra
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Får vel hive meg inn her jeg også uten TR.. Hadde IKM i går ca 15 dpo (i følge mine bergegninger). Hadde første dag i siste mens 8.november... Tok ut hormonspiralen 5.november og har (etter 6 år) glemt hvordan syklusen min foregår, men mener den var/er bankers på 28 dager... Har bare testet med CBdigital hittil, men testet i morges med vanlig CB og igjen negativ =( � � � Det murrer fælt i magen, og brystene har vært ultra øm og kløende siden i lørdag.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Hei Lykkelill 84 Ja, når man slutter med hormoner så kan det ta en stund før kroppen og hormonene stabiliserer seg og kommer i syklus igjen. Det er bra at du kjenner "aktivitet" i magen, bryster osv da - det vil jo si at hormonene er i gang som det skal... Håper det ikke tar lang tid for deg å få en liten spire i magen da, krysser fingrene for deg - håpet er jo helt ute enda, TR får komme på besøk først Lykke til da - vi får holde hverandre oppdatert når mensen kommer da, hehe Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 Superteam! Regner med du ikke blir vippet av pinnen så veldig fort, sørg over det som har skjedd nå, depp noen dager, kos deg i jula og så håper jeg du kommer sterkere tilbake til oss på ikm uke 1, en annen gang er det din tur!! Stor varm klem fra
GogJSpentNå Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Ja jeg hiver meg med her.. Hadde jo hvert veldig morro om vi alle slapp tanta i store deler av 2010..
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Hei ☆Meg og lille snuppis☆ =) Fikk faktisk beskjed av legen min da jeg tok ut HS at syklusen min kom til å være som før og at jeg var fruktbar igjen straks.. Håper det stemmer =) 2 dager over IKM nå og ingen TR, heller ingen positiv test. Tror jeg holder meg stille frem til fredag og tester da. Julebord på lørdag nemlig. Klem fra Lykkelill
AnnaA+T Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Hiver på IKM uke 1 jeg Ingen TR her heller enda..Men INGEN tegn på noe spire heller :) Krysser fingrene for at september 2010 blir vår mnd med nye deilige babyer!! :)
Barnnummertre Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Hei jenter. Jeg har også IKM i uke 1. Det blir min 2pp, får prøve å være litt mer aktiv denne gang...har satt meg mer inn i all informasjon og tips som er å finne her inne forrige gang jeg ble gravid visste jeg det ikke før jeg ble kjempe kvalm i uke 7-8. Min sønn er snart 8 mnd og min alder gjør at jeg bør tenke på nr 2 ganske kjapt Så får vi se om jeg også kan få et 2010 barn.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2009 Har fortsatt ikke fått TR jeg da - men forventer at den kommer ganske snart - enten i løpet av ett par dager, men har ingen symptomer overhodet på at den kommer heller - søren også altså Tok en test på morgenen i dag på syklusdag 27, negativ - så da gikk jeg til legen og fikk satt denne sv.influensavaksinen... Håper bare TR kommer fort slik at jeg kan begynne prøvingen på neste pp så fort som mulig - vil vel få EL rundt juletider da - blir spennende!!! Jeg ble jo gravid i julemåneden desember i fjor - bare synd at jeg mistet 12 uker på vei - men det er kanskje meningen at jeg skal ha sept 2010 baby og ikke sept 2009 som jeg trodde?? Og fint å få positiv test den 09 januar (ca IKM) som var andre terminen jeg fikk når jeg ble gravid andre gang i år?? I såfall må det være skjebnens ironi alt sammen :/ Ha en strålende fin førjulstid jenter og lykke, lykke til med ny pp Må vel forandre litt på nicket mitt, at jeg går inn i pp 21, men venter litt til, til TR dukker opp Klem fra
ticalinda Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Da vil jeg inn her igjen! Og hva er bedre enn å begynne med IKM den første uka i 2010? Fikk en datter i mars 2009, vi drømmer om en baby til i september 2010, så det var flaks at mensen endelig kom tilbake i går! Var ikke sen om å kaste meg inn på disse sidene igjen da!!!! Her blir det derfor full satsing med en gang - det hadde vært så sinnsykt kult om det klaffet med en gang!!! Lykke til jenter!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2009 Ja, da kom TR hos meg også :-( Går inn i 21 pp... Æsj!!!
AnnaA+T Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Tr kom her også i dag Off,meg og lillesnuppis...det er lenge :( Håper spesielt det klaffer for deg i uke 1 :) Masse lykke til Tror jeg melder meg litt ut fra BIM denne pp...Jeg blir så ivrig og kjenner sååå hardt etter, at jeg blir litt sprø av det..hehe Men kommer innom når det nærmer seg IKM :) Ønsker dere en kjempe god jul!! klem
Puppen og lillemor Skrevet 11. desember 2009 #13 Skrevet 11. desember 2009 da flytter jeg inn hit også.. ikm uke 1 - mest sannsynlig torsdag! Men veldig frustrert om dagen.. skjønner ikke hva som skal til for å bli gravid.. vet at jeg kan bli gravid, men jeg skjønner virkelig hvorfor det klaffer en måned men ikke en annen.. vet jeg hadde sex i dagene før el og på selve el dagen + et par dager etterpå for sikkerhets skyld.. Men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å satse alt på neste pp - uke 1 må jo være en helt super uke å bli gravid! Har noen av dere planer om å bruke noen hjelpemidler? Jeg vurderer bidronninggele og wild yam.. solvipect og grapefruktjuice har jeg prøvd før uten hell! Og så tester jeg etter el - selv om det egentlig kommer veldig regelmessig..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 Ikm 9.januar her. Regner med at tiden fyker fort forbi den neste mnd med ferie, jul og alt annet.
fjollefrua Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Hiver meg med. Tok ut spiral 30. november og fikk TR på tirsdag. Nesten ferdig nå. Blir vår første pp denne gangen. Mini blir 2 år i mars, så vi satser på rett i underkant av 3 år imellom barna....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Hei jenter!! Trist at vi må inn i en ny pp!! Men da håper vi på masse masse positive tester i uke 1!!! Meg og lille snuppis.. Føler du har så mange datoer du tenker på og som du aldri kommer til å glemmer....! Og DEN ser jeg!!! Så jeg hååååper at du nå får noe positivt ut av disse datoene!! En etter en:) Sånn at på "terminen" den 9 jan da får du positiv test! Og den BLIR der i 9 mnd Sånn at du får en september 2010baby istedenfor, pga du skulle få den nye jobben først!! Det hadde vært konge Ellers så gir jeg ikke opp!!!! Var min 1pp.. Sinnsykt kjedelig, men kan jo ikke gi opp "uten kamp" Fått i meg det meste av det sure eplet, men skrotten kommer nok alltid til å være der... Jeg kommer sikkert ikke til å være her inne hver dag jeg heller! Men sikkert mer rundt ikm Blir mye opptatt i des, mye som skjer både her og der og reiser bort i jula også er det nyttår osv! Så er nok ikke like mye aktivitet her for noen i juletiden!! Blir kjempespennende å følge med på hvem som klarer det i jula da! Jeg føler jeg har mindre sjans pga vi skal bo med familien (11stk i samme leilighet, blir nok ikke mest hopping i høyet da, men skal nok snike oss unna! Vi skal jo ta egen bil hehe) Å gøy hadde ikke det vært da, at babyen hadde blitt befruktet pga sex i bil hehe! ellers så er det jo ting å finne på,så vi skal nok få leiligheten for oss selv på noen tidspunkt! men el på julaften.. da skjer det vel ikke noe der for de fleste! jaja! Får ta det som det kommer og ikke tenke FOR mye på det og ikke ha FOR store forhåpninger.. eller... vi får se på hvordan innsatsen blir før jeg kan tenke sånn!!!! Nå er det natta!!! vi snakkes plutselig Ha en fin helg videre så lenge!!
Puppen og lillemor Skrevet 12. desember 2009 #17 Skrevet 12. desember 2009 bruker noen av dere noen hjelpemidler denne pp? Jeg har igjen noen el-tester som jeg tenkte jeg skulle bruke - men føler egentlig ikke at problemet er å treffe el, for den kommer veldig regelmessig hver måned. Men har kjøpt bidronninggele kapsler nå, og vurderer også wild yam etter el.. Hva gjør man ikke forå bli gravid..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #18 Skrevet 14. desember 2009 Heisann jenter Nei, denne pp`n orker jeg ikke bruke noen hjelpemidler, ny pergofri måned, gidder ikke og orker ikke teste etter EL - har gjort det så lenge nå, har prøvd mye, både akupunktur, babyklister, hostesaft, pergotime, progesteronkrem osv, osv - må prøve å slappe av litt - for jeg føler meg ellers så BESATT - og tror absolutt det ikke er bra!!! Må bare prøve å komme meg litt ut av all babylagingen og tenkingen. Nå gleder jeg meg bare til jul!!!! Gleder meg til å få litt tid sammen med mann og barn (bare 2 dager da - men det er da bedre enn ingenting!!) Ellers er jeg på syklusdag 5 og har fortsatt TR på besøk Håper hun drar sin vei ganske snart... Ellers er det Luciafeiring i barnehagen til datteren min i dag - og jeg gleder meg til å komme å se på henne gå i tog i ettermiddag og høre henne synge. Hun er 3 år, og har lært seg hele Luciasangen utenat og hun har sunget for full hals i hele helgen, hehe Ha en strålende fin dag jenter Klem fra
annemarg81 Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 Hei alle sammen. Da var det på`n igjen. Tanta er borte og gubben er stor fornøyd med at det blir masse på han ;o) Må si det er litt vanskeligere denna gangen å få det til, men et prevensjons middel i mellom oss Hun på 4 sover fint i senga si, men hun på 10 mnd er ikke så flink. Er fortsatt våken 2 ganger om natta og ikke alltid hun er like flink å sove om kvelden. Så vi får bare se om vi klarer det denne pp... Tror ikke kroppen min var klar sist mnd, selv om det var 2 mens etter at jeg mistet. Rart å tenke på at jeg kunne vært 6 mnd på vei nå, men siden den minste bare er 10 mnd så ble det vel for tidlig å være gravid igjen... Ihvertfall med tvillinger. Uff klarer ikke se det for meg en gang! hehe... Hadde hatt nok å henge fingrene i da! Vi satser på spire i januar jenter og at den holder seg der i 9 mnd ))))
Beibi2014:) Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Hei alle sammen.. Da henger jeg meg på her. Testet positivt med cbd denne pp men merket at det var noe galt, mye vondt. Tr kom søndag tre dager sent. Veldig kraftig tante. Er ganske lei meg, noe med det å ha fått positiv test også går det galt. Jeg skal slutte med tidlig testing, virkelig..... Denne pp kommer vi vel ikke til å gå så veldig inn for å bli gravide. Jeg vil bare kose meg og tenke på andre ting, gi kroppen en pause. Men henger meg alikevel på her med Ikm 9. Siden jeg synes det er så utrolig mange gode jenter her inne. Og kanskje jeg blir litt mer prøver i tiden rundt el. Lykke til alle sammen:) Synes det er så koselig å se de lykkelige innleggene til de som har klart å bli gravide.Gir litt håp:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 15. desember 2009 Hei igjen jenter Da fikk jeg endelig beskjed for 1 time siden ang engasjementet mitt videre på jobben... Fikk beskjed om at jeg IKKE får forlenget engasjementet mitt etter 31.12 - lovlig sent å gi beskjed på synes jeg, bare 1 uke før jul!! Tusen takk - for en flott julegave... Dette skulle de egentlig gi tilbakemelding om for ca 6 mnd siden, men de greide aldri å ta noen avgjørelser, ikke før nå - bare 1 uke før jul... Heldigvis for at jeg begynte å søke jobb for noen uker siden og heldigvis for at jeg har fått ett annet jobbtilbud (kun muntlig foreløpig) - men det er liksom litt synd allikevel, følelsen av å ha arbeidet hardt og ikke få noe igjen for det... Ikke satt pris på med andre ord... æsj!!! Har gjort så godt jeg har kunnet til tross for dårlig miljø osv... Ingen god følelse for det... Måtte bare få det ut til noen... måtte bare ha noen minutter for meg selv før jeg ringer mannen min og forteller det til ham! Spørs hvordan det går med babyprøvingen fremover da - ikke lett å omstille seg fra å gå fra 100% stilling til bare 60% - men det var det de hadde å tilby med mulighet for å jobbe mer da... Så får ta det som det kommer - prøve å være positiv - og så får vi se... Må regne litt på det og tenke litt fremover!!! Har vi råd til det? Og har vi råd til å fortsette å prøve å få barn? Litt surt å tenke på at vi har prøvd i nesten 2 år og har ikke lyst til å legge opp babyprosjektet ennå... får vel nesten snakke med mannen om dette her og så tar vi det derfra!! Ellers er jeg på syklusdag 6 og TR har minket betraktelig - det er deilig!! Ha en ellers riktig fin dag jenter - håper dere får en bedre dag enn det jeg har fått på morgenen i dag... Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. desember 2009 Måtte bare dytte oss opp litt - kan jo ikke stå på side 2, hehe ))
Tone Marie 34 år Skrevet 15. desember 2009 #23 Skrevet 15. desember 2009 Er sååå mange søte jenter her:-) Henger meg på her jeg,er på dag 6 i min 2 pp:-) IKM uke 1:-) Lykke til alle mann,måtte det klaffe for alle og enhver her inne i løpet av julen:-) Klem fra
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 15. desember 2009 #24 Skrevet 15. desember 2009 Hei jenter! Jeg har ikm 9 januar,,,, troooor jeg....er litt usikker på hvordan d er med mens og el etter sa.. ??? noen med erfaringer?? Jeg testet positivt med cb digital for en uke siden, 2 dager over ikm, lørdag begynte jeg å blø masse, å hadde sterke menssmerter... Var jo veldig tilig bare 4+5, så hadde jeg ikke Prøvd å bli gravid hadde jeg nok bare trodd tr var noen dager forsinket,,, men d var vel en SA... Jaja,, bedre lykke neste pp! Gleder meg så til jula, å prøve å ikke tenke så mye på d å bli gravid... blir så gira å opphengt i d, at jeg kun tenker på d... huff.... Må prøve å slappe litt av.. Burde jeg foresten dratt til legen etter denne SA?? d var jo så tilig at jeg tror jo at kroppen sikkert vil ordne opp selv??
fjollefrua Skrevet 15. desember 2009 #25 Skrevet 15. desember 2009 tror jeg kanskje hadde tatt meg en tur for å dobbeltsjekke at alt er ok. Ellers er jeg i syklusdag 8 og har IKM 5 januar. Har akkurat bestilt meg ett par g-tester og to pakker EL-tester. Hadde egentlig tenkt til å bare ta det som det kommer, og ikke stresse noe med dette, men man blir jo litt giret for å få det til å klaffe med en gang. Har egentlig heller aldri skrevet ned når TR har vært, så jeg har egentlig ikke helt kontroll over hvor lange sykluser jeg har. Satser på 28, så er det bare å kjøre på fra lørdagen av... Og jeg som hater sånn plikt-sex. Kjenner at jeg blir sliten bare av tanken... uff, jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå