velsignet med to Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Kvalmen har nådd nye høyder i dag, og jeg føler at doskåla prøver å bli bestevenn med meg :-( Sukk, håper det er raskt forbigående!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Da er vi to i samme båt ... grr... Har klart å holde doskålen unna hittil... men det er uklart hvor lenge til det går nå..?! Hvor langt er du på vei? Trøsteklem fra DD
velsignet med to Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Klarte å holde den på avstand frem til i dag jeg :-( Er 12 uker denne uken. Enn du? Husker med gru tilbake til forrige svangerskap, hvor jeg var dårlig frem til uke 20, krysser alt jeg har for at det ikke sitter like lenge denne gangen! Trøsteklem tilbake :-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hei igjen, Jeg er 7 uker imorgen.. Måtte ta Afipran sist (i uke 8) pga. konstant spying og null inntak av veske eller mat Men etter 2 piller - kom matlysten tilbake og kvalmen ble mer & mer borte:) Håper jeg slipper å bli kompis med doskålen denne gangen.. Grrr.. Lykke til med alt videre! Klem igjen
Løvinna30 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Hei DD. Tok du to samtidig? Jeg er usikker hvor mye 1 pille egentlig hjelper meg
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Hei Julibaby 10:) Jeg har skrevet ned at jeg tok en 7+0 og 7+1.. glemt alt sammen ;o) .. regner med at jeg tok en av gangen.. De hjalp meg enormt mye! Hadde da vært uten matlyst i 2 uker og kaster opp enormt i ca. 1 uke. Lykke til med alt! Klem DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå