Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 FOR tung?? hvor tung er den?? har fått tilbud om å kjøpe en brukt 2007 modell for 3000 er det en ok pris? vognen er svart og brun, er brun fargen fin? (har ikke sett den)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har bare erfaring med den i barnehagen der jeg jobber, har ikke løftet så mye på den akkurat. Men vi skal kjøpe denne vognen nå, som førstegangs. Det er den vogna jeg synest er best og trille på(jeg triller på ca 40 vogner ver dag). Veldig stødig og go =)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Det er jo ikke den letteste vogna man kan kjøpe, men så er den desto mer stødig og lun for babyen å ligge i. Vi hadde den vogna til sønnen vår, og skal kjøpe samme vogn til lillebror i magen. Vet ikke helt hvor tung den er, men jeg synes det går helt fint å løfte den inn og ut av bil. Det er jo da du eventuelt vil merke at den er tung. Se på emmaljunga sine sider, der står det sikkert hvor tung den og andre mål. Vi hadde den brune og svarte til sønnen vår, synes fargen er fin jeg. Ganske mørk brun. Og 3000 må da være en veldig ok pris?! Har sett de langt dyrere på finn.no. Spørs jo selvfølgelig hva slags stand den er i da. Men vognene er jo i utgangspunktet veldig dyre nye, så at de koster litt brukt må en jo regne med.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har emmaljunga edge duo. Jeg har ikke sett den som er svart og brun, så jeg aner ikke hvordan den ser ut.. Men når det gjelder vognen generelt, så elsker jeg den. Den er riktignok litt tyngre enn endel andre vogner, og det er vognens klare ulempe... Men, etter min mening, hvis du er normalt utrustet med muskler går det veldig greit. Jeg har løftet vognen inn og ut av bilen i 7 måneder nå, og det føles helt greit. Har bannet litt noen ganger, når vogn, bager, babyen osv skal inn i bilen og jeg har dårlig tid, men sånn er det vel med de fleste vogner? Det at den er tung er jo fordi den er stor, romslig, robust og stabil, og det oppveier helt klart ulempene slik jeg ser det. Vognbagen er stor og romslig. Min lille på 7 mndr sover fremdeles i den på dagtid. Jeg er også ute og går i snøvær uten problemer. Vognen kommer seg fram overalt. Og, når det gjelder prisen.. jeg synes 3000 kr for en 2007 modell er en grei pris - hvis vognen er velholdt! Vognen vår har knirket litt. Det har vært greit å smøre den, så har den blitt bedre, men det er nok noe du bør sjekke.. Og selvfølgelig er det greit å sjekke at det ikke er ekle flekker osv på trekket..
The Bad Gal Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Vi har den vogna i annen farge(også 2007-mod.), har ikke sett den brune, men det høres da pent ut:-) Vogna er tung, men dersom du ikke skal ha den inn og ut av bil, buss, tog og trikk hver dag, så gjør det da ikke noe. Det er fint overkommelig å løfte den alene ut av bilen, altså. Hadde vi fortsatt bodd inne i Oslo hadde jeg ikke valgt den vogna, men da heller en lettere med svingbare hjul, for den er litt klønete å manøvrere på trange steder, kjøpesenter, butikker og slikt, men nå bor vi landlig, så her er vogna perfekt! Stor, dyp, lun og stødig til å trille turer med, ha som pakkesel ved mathandling osv osv. Venter nr.2 om noen uker, og skal bruke samme vogna til henne også. 3000 kroner synes jeg høres ut som en veldig god pris, så hadde slått til på det. Liker du ikke vogna, så kan du heller selge den igjen til samme pris og kjøpe en annen type.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en emmaljunga mondial duo og jeg ELSKER den vogna! Utrolig pen å se på, og veldig god å trille. Anbefales!
novembergutt <3 Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 jeg vil ikke si at denne er spesielt tung akkurat, tror den veier rundt 20 kg om jeg ikke tar helt feil. Den er kjempegod å trille, stødig og kommer seg godt frem i snø og slaps, samt i skog å mark. Vi løfter den både inn og ut av bil ofte, og jeg som ikke har lappen bruker den hele tiden når vi busser, er slettes ingen problem og tar den alene inn og ut av bussen. Har trillet andre vogner som er myye tyngre og vanskelig og trille, synes de med 3hjul blir så ustødige, spesielt for værforholdene vi har her i nord. Simo sin synes jeg har alt for mye fjæring. Så ville absolutt valgt denne vognen fremfor noen andre. Eneste som jeg synes og jeg vet andre har kommentert er at sittedelen er litt liten når barna blir større, samt at selene er festet så langt oppe at de bare en i veien. Men det er mye vogn for pengene, og synes 3000 var rimelig
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Har emmaljunga duo edge 2007 modell å er fortsatt super fornøyd med den. Den er ikke den letteste og heller ikke den tyngste. Plaget med bekkenløsning og skiveutglidning men har ikke hatt noen problemer med å trille vognen. Verken i snø, fjell, kjøpesenter, stranden tar seg godt frem over alt. Bagdelen er stor slik at du får plass til både barn og stor pose. Lufting i bagen. Innebygd netting i kalesjen. Vuggefunksjon. Bytter bare til sittedelen når barnet er stort nok. Mye vogn for pengene, og lenge. 3000 kr høres ikke så mye ut.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Vi hadde den til førstemann og bruker den enda, selv om han straks blir 2 år. Elsker den, rett og slett. I begynnelsen klagde jeg litt over at den var litt tung, men etter å ha testet ut andre vogner av forskjellige grunner har jeg kommet fram til at den er helt passe. Det eneste jeg ikke liker er underdelen hvor man setter poser ol. Det har blitt ødelagt på vår vogn. Slitt hull i under. Venter nr. to rett over nyttår og denne gangen skal vi ha Emmaljunga Smart Duo, rett og slett fordi vi får kjøpt den nesten helt ny for en brøkdel av nypris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå