Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Huff.. håper det ikke er altfor stor sjanse... Vi skal nemlig snart ut å fly - Skrekk & gruu!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Like stor sjanse som i de aller fleste vestlige land.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Og det er....? Hilsen HI som har flyskrekk
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 En ting jeg lurer på også er.. Om det er så trygt som de sier å fly hvorfor skjer det flyulykker hele tiden da??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 I forhold til hvor ufattelig mange det er som tar fly hver dag så er det veldig lite flyulykker. Det er svimlende mye større risiko for å havne i en ulykke og bli drept når man kjører bil i forhold til når man flyr.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Det går jo år mellom hver flyulykke her i landet, så ikke særlig stor sjanse nei.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 http://www.britannica.com/blogs/2009/08/is-it-still-safe-to-fly-airline-safety-declining-but-still-good/ å fly kan faktisk redde liv?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 1 in 11 million, and that your chances of being killed in an automobile accident are 1 in 5,000. Therefore, in reality your fears should be more of traveling in a car, and not in the air.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Statistisk sett, er det større sjanse for å bli truffet av lynet. Flymaskinene vi har her er så og si 100 % trygge, veldig strenge på sikkerheten her. Mannen min har jobbet masse med fly.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Skal reise med et flytype de satte på bakken i 2007 eller 2008. De kaller det ulykkesflyet - dash q800. Og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gjør noe for det virker som flyene har fremdeles de samme problemene med nashjulet. Sist forrige uke måtte et slikt fly foreta sikkerhetslanding i Bergen pga nashjulet.. Jeg gruer meg:(
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 I følge mannen er dette et av de tryggeste flyene i verden, det blir kalt det fordi det er en ny type og de hadde noen små problemer i starten. Men det har aldri vært farlig å fly denne maskinen, problemer med nesehjulet kan skje med alle fly. Jeg har vært med på en sikkerhetslanding, ingen problem. Tenk at du er i de aller beste hender, med noen av verdens beste piloter, gamle F16 piloter bla, de vet hva de gjør!! Og er vant til å kjøre i dårlig vær!! Lettere sagt enn gjort når du har flyskrekk, men du er mye tryggere i fly enn i bil, buss eller tog :-) Lykke til, det kommer til å gå bra!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Reiste med fly i går.. og jeg var så redd at jeg begynte å grine.. fy f.. det er vondt å være så redd..neste gang skal jeg reise med tog. Heldigvis var mannen min med, klammret meg til han.. Ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå