Gjest Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter en ny, mindre vogn til tulla vår som snart blir 1 år. Har nå TFK Joggster Twist, den er helt fantastisk, men vi ønsker oss en litt mindre vogn, som er litt enklere å dra med seg på turer til utlandet osv Vil gjerne ha en vogn som slås sammen på samme måte som en paraplytrille. Men vil ikke ha en helt enkel paraplytrille. Vil at ryggen skal kunne leggees helt ned på den, sånn at hun kan sove like godt i den vogna som i den vogna hun har nå...
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Vi har nettopp kjøpt oss Bugaboo Bee, og så langt er jeg kjempefornøyd med den! Den kan legges helt flatt, sittedeles kan snus, stor plass i kurven under vognen, veldig lett å trille, lett å legge sammen (men den legges ikke sammen som en paraplytrille) og det tar ganske liten plass sammenlagt, den er i tillegg lett (rundt 8 kg, tror jeg det var). Lett å ta av kalesje og setetrekk for vask også, og det er jo alltid et pluss:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Tfk buggster er god å trille til p være en trille. Men ryggen går bare nesten helt ned da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå