Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Oki... nå har jeg holdt på med den tranen en stund til babyen. Får bare noen dråper om gangen for å bli vant til det, men.. Hun syns det er så fælt at hun brekker seg hver gang. Andre som har hatt barn som gjør det, men som blir vandt til det senere og kansje liker det? Er vell det som er håpet:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 jeg har aldri gitt mitt barn tran, av den grunn jeg aldri har likt det selv og ville aldri tvunget det ned i mitt barn hvis brekninger etc ....., og fordi det finnes andre ting man kan ta for å være sunn, sana sol etc +++ :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Min tok tran da han var baby,men nektet da han ble litt større. Da jeg innførte en barneskje med halvt om halvt med sitrontran blandet med sanasol hørte jeg : "namnamnam-mer!"
Lea Laus Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg klarer heller ikke tran. Så derfor makter jeg ikke tvinge datteren min til det heller. Så vi bruker d vitamindråper. Får kjøpt det på apoteket
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Vet om noen som blandet tran i grøten. Kanskje det kan være en idè? Jeg begynte å gi sønnen min omega3-tyggekapsler (med fruktsmak) da han ble litt større. De er veldig populære! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå