Gå til innhold

12+3 og enda kvalmere...puhh..hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg resept på afipran på fredag og tatt en hver dag, men tror dere det hjelper, NEI;( BLIR GAL SNART. Skulle nesten ønske hadde jeg kunne kastet opp istedet...de få gangene jeg har spydd har jeg faktisk blitt bedre en stund etter på.. Nå føles det som jeg er konstant fyllesyk.

Hadde SÅ troen på afipran og sea band funket ikke. SPISER OG SPISER men ingenting frister...

Nå må det vel gå over snart???Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 12+2 nå og spyr hvær dag minst to ganger dagen og d er iiingentingen som hjelper! og jeg skjønner godt at du blir gal for selv er jeg driiitlei! Men det virker ikke som d har tenkt å gi seg med d første heller, jeg veksler mellom med å være kvalm og ha mageknip hele tiden og mamman min hadde d akkurat på samme måte da hun gikk gravid med sin første og hun var dårlig hele svangerskapet... :/

Jeg har prøvd sea band og ingefærkapsler men det er ikke alle det funker for... :/

Tipper jeg kommer til å ha d sånn hær en stund jah XD

Skrevet

Jeg er 14+1 i dag og kvalmen ser ikke ut til å skulle dra noe sted. Skikkelig frustrerende, kjenner at jeg begynner å bli skikkelig sliten nå. Når det blir for ille så hjelper det litt å drikke varmt vann med ingefær. Eller hjelper hverken afipran eller sea bands... Mitt ønske for julen i år er å ikke være kvalm lenger.. God bedring til dere over:-)

Skrevet

Isj dette er ikke gøy nei.. Vi får trøste oss med at vi faktisk slipper å ligge på sykehus med sondeernæring. Jobbet på gynekologisk avd på sykehus for noen år siden. Husker noen der som var innlagt i flere måneder pga hyperremisis ( svangerskapskvalme).

JA HÅPER INDERLIG DET GIR SEG TIL SELVESTE JULAFTEN;-)

God bedring jenter!

Har der prøvd akupunktur forresten?

Vurderer det sterkt.

Skrevet

Jeg er 14+1, og jeg er veldig mye kvalm, og kaster opp 2-4 ganger om dagen. Tror bare dette må gå over av seg selv. Jeg vurderer også akupunkturbånd, for jeg har hørt det hjelper.

Skrevet

Dette er sikkert ikke det dere ønsker å høre, men jeg er 25+4 og er kvalm og spyr fremdeles. Men det er visst unntaket, og for de fleste går det seg jo til etter 12-15 uker.

God bedring til alle!

Skrevet

Til verdens heldigste mamma.....

Nope, ble ikke akkurat optimistisk nå , nei..Usj, får håpe de slipper snart,

Vet du hvilket kjønn du får?

Skrevet

jeg ble kvalmere og begynte å kaste opp i uke 12, akkurat da jeg håpet det skulle gi seg. Nærmer meg på uke 15 og er fremdeles kvalm. isj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...