Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke har førerkort :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg blir 26 nå i desember!

Det har vært grunner da, syke barn som jeg har vært hjemme med i tre år og økonomien av den grunn..

Håper jeg får gjort det når jeg begynner i jobbe igjen snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har heller ikke førerkort :(

men har nettopp begynt.. forferdelig dyrt da...

Skrevet

Å nei, du! Det å ikke ha førerkort er nok ikke bare deg forunt ;-).

Jeg driver og tar lappen nå -eller retter sagt, har en liten pause nå, for jeg ble litt skremt av all snøen, men jeg har tatt meg sammen og har kjøretime igjen den 14.

Jeg er eldre enn deg, men jeg har stort sett bodd i by siden jeg var 18 år, så jeg har liksom ikke hatt det store behovet. Etterhvert ble det mer at jeg var "redd" for å kjøre bil.

Har kommet over kneika nå, så jeg håper på å få lappen til våren :-).

Skrevet

Jeg tok lappen igjor. Da var jeg 29 år. Har vært livredd i mange år (etter en trafikkulykke), men fikk endelig mota meg opp. Brukte fire uker!!! (kan hvis jeg vil)

Skrevet

Ja, det er nok bare du på hele jordkloden som ikke har førerkort.

Skrevet

Jeg blir 26 år til nyåret, og har heller ikke lappen. Har begynt og hatt en oppkjøring, men strøk. Så da må jeg bare vente på den neste.

Begynte på lappen første gang når jeg var 20 år, så dette har tatt sin tid..hehe. Har jo ikke kjørt sammenhengende i 6 år da, tatt maaange pauser, angrer på det ja..

Skrevet

hello. Ble 26 på lørdag å har ennå ikke lappen. bynnte så smått i januar i fjord å har tatt traffikalt grunnkurs,men har satt alt på vent til etter babyen pga økonomi.. savner det uansett ikke så mye. :)

Skrevet

Ja, det var det jeg mistenkte 09.55!!

Godt å høre;-) Jeg gruer meg til å ta lappen i Oslo, flyttet hit for noen mnd siden..positivt med kollektivt her da, men skummelt å kjøre!!

Gratulerer du med nytatt lapp :-) Jøss..er det faktisk mulig å bare bruke 4 uker..

Skrevet

Nei da jeg er 39 år og fikk lappen nå for snart 14 dager siden.

Jeg har sliti med teorien da jeg har lærevansker og dysleksi

Og har ikke hatt råd heller ,dyrt med lappen nåe man har små barn.

Skrevet

Neida, samboeren til eksen min har heller ikke lappen. Det hadde heller ikke eksen min før han ble sammen med henne. Men hun burde strengt tatt få den snart da, blir mye kjøring på mannen hennes, både i frisk og syk tilstand. Bosetter man seg på landet er man avhengig av lappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...