mammanov09 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Ble nettopp strippet av lege, 14 dager over termin. Håpet er jo at det skal sette i gang så jeg ikke må settes igang på annen måte i morgen. Hvor fort etter at dere ble strippet satte ting i gang, og HVA GJORDE DERE ETTER STRIPPINGA? Hvilte, gikk tur osv... Håper dere kan svare. Er så spent :-)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg ble strippet 11 dager over termin og kl 05.00 morgnen etter startet riene. Er ikke helt sikker på hva jeg gjorde men oppførte meg som normalt. Tror ikke det har så mye å si egentlig! Men vil si at strippingen absolutt satt igang føselen hos meg =)
mammanov09 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Okej, da skal jeg leve som vanlig :-)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 hei! så spennende!!! jeg ble strippet hos jordmora mi med minste mann, og hos meg begynte riene bere en time etter jeg kom hjem dette var dagen før termin. det skal sies at hun hadde strippet meg to ganger tidligere også da. uten resultat.. men hun mente dette var fordi jeg rett og slett ikke var helt klar.. håper det skjer ting hos deg fort!! lykke til med fødsel uansett
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 jeg gikk forresten hjem og la sammen klær etter strippingen ;-) var da det satte i gang.. hold oss oppdatert da!
mammanov09 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2009 Spennende :-) Ja, jeg kjenner jo at det trekker i magen ved jevne mellomrom (som det gjorde mens legen strippet meg og han sa at jeg hadde en kraftig ri), men gjør ikke veldig vondt. Håper det bygger seg litt opp. Takk for svar.
kleppe71 Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Ble strippet 13 dager over termin. Klokken tolv en torsdag formiddag. Jeg reiste hjem som vanlig, handlet slappet av og koste meg med tanken på at det sikkert snart skjedde noe. Gikk å la meg tidlig den kvelden, rundt ni. Det er jeg veldig glad for. Klokken kvart på to kom første ri for fullt. Klokken 0730 morgenen etter var gutten min født. Det er 3,5 år siden nå, så får vi se om jeg går på overtid denne gangen. Er nå 15+4 på vei. Lykke til
Termin 061209 Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Vet dere noe om hvordan fødselen foløper etter en stripping? Er det omtrent som om man går i fødsel selv? Ble satt igang med modningspille sist og fikk stormrier... Phuuu!! De kjenner man. Jeg er to dager på overtid og skal strippes i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå