Gå til innhold

Dagens middagstråd : Mandag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe til klokken 19, så regner med at mannen kommer til å steke en Grandiosa, eller lage graut.... hmmmm... spennende..hehe:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faar middag hos en venninne i dag :) Skal dit sammen med ungene !

Skrevet

Her i heimen blir det lettsaltet torsk idag.

Skrevet

Her blir det hjemmelaget lapskaus idag.

Skrevet

hehe...fant et spann med trondhjemssodd i fryseren, så tok opp den, til oppfordring til mannen....

Skrevet

Her blir det stekt fisk, poteter og grønnsaker. Ikke særlig spennende, men enkelt og godt. Lader opp til jul. ;)

Skrevet

Heimelaga minestronesuppe m/nybakt focaccia.

 

Laga suppa på fredag og fraus ned resten. Mannen knadde saman focacciadeigen nett i stad, så eg har gjort ingenting :o)

Skrevet

Handler inn for 14 dager i slengen så har heldigvis aldri problemer med middagen her ;) Men alltid kjekt med middagstips for neste 14 dagers periode :)). I dag tok vi den tacoen vi skulle ha på lørdag så vi fikk spist opp salaten. Skulle egentlig ha rester fra i går. Siden vi ikke hadde søndagsmiddag i går tar vi den i morga hehe Så da blir det hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus, hmm eller kanskje foliestekt torsk.. får se i morga ;). En sjelden gang skjer et lite hopp i middagen som nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...