h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal jobbe til klokken 19, så regner med at mannen kommer til å steke en Grandiosa, eller lage graut.... hmmmm... spennende..hehe:p
yasmina Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Faar middag hos en venninne i dag Skal dit sammen med ungene !
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Her i heimen blir det lettsaltet torsk idag.
Lene~mor til tre Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Her blir det hjemmelaget lapskaus idag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 hehe...fant et spann med trondhjemssodd i fryseren, så tok opp den, til oppfordring til mannen....
Agehya Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Her blir det stekt fisk, poteter og grønnsaker. Ikke særlig spennende, men enkelt og godt. Lader opp til jul.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Heimelaga minestronesuppe m/nybakt focaccia. Laga suppa på fredag og fraus ned resten. Mannen knadde saman focacciadeigen nett i stad, så eg har gjort ingenting )
lÅktiHaUDe Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Handler inn for 14 dager i slengen så har heldigvis aldri problemer med middagen her Men alltid kjekt med middagstips for neste 14 dagers periode ). I dag tok vi den tacoen vi skulle ha på lørdag så vi fikk spist opp salaten. Skulle egentlig ha rester fra i går. Siden vi ikke hadde søndagsmiddag i går tar vi den i morga hehe Så da blir det hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus, hmm eller kanskje foliestekt torsk.. får se i morga . En sjelden gang skjer et lite hopp i middagen som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå