Gå til innhold

Sliten og dårlig samvittighet...blæ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber kun 30% de siste ukene før permisjon fordi jeg har vært sliten ganske lenge. Har en 3-åring i barnehage. Han trives vanligvis, men de dagene jeg leverer han nå vil han helst ikke at jeg reiser. Har det fint i bhg, men det er ikke noe gøy å reise fra han. I dag var det ekstra ille. Da begynner jeg å tenke at han burde få være hjemme, i alle fall kanskje til 10...var i bhg litt over halv 9 i dag. Men det er ganske krevende å ha han hjemme også, selv om det er kos. Og i dag våknet jeg med vondt her og der, slitsomt å gå, blitt liksom mer hoven over natta... Har lyst til å grine eller skrike - er vel en hormonell bombe da.... Skal vel ikke oppnå annet med dette innlegget enn å få det ut...

Ha en god, hormonell dag jenter! 30 dager igjen - håper de går fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har det så godt i barnehagen atte. Jeg har vært fult sykemeldt i 2,5 mnder nå og har termin om 14 dager. har ei snuppe på 1 1/2 år, hun er i barnehagen hver dag. Men vi koser oss om morgen, vi står gjerne ikke opp før kl er nærmere 9. men det er jo pga hun har arvet sovehjertet til pappaen. Men de morgene hun våkner når sola står opp er vi i barnehagen tidligerer. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du leverer ungen din i barnehagen. Men han skjønner vel at du ikke skal på jobben, men du er sykemeldt pga du er sliten, Lad opp! Lykke til:D

Skrevet

Er også 100 % sm pga bekkenløsning, har en snupp på 2 år som er i bhg stortsett hver dag. Hun storkoser seg jo der og det ville blitt fryktlig kjedelig for henne å være hjemme med en redusert mamma hver eneste dag!

Og for ikke å glemme at det er jo en grunn til at man er sykemeldt da! Hvis man hadde vært i storform hadde man jo vært på jobb!! Virker jo litt spes å være sykemeldt men har ork til å være hjemme med et aktivt barn hver dag!!

Vi har det veldig koselig om morgenen og hun har en fridag i ny og ne.. og korte dager i bhg.

De har det jo heldigvis så bra i bhg!

Skrevet

Akkurat en sånn dag har vi også, m-mamma! Helt forferdelig å gå fra han i dag :( Tenkte hele tiden "hvorfor gjør jeg dette?!" :) Men jeg klarer rett og slett ikke å underholde han en hel dag alene lenger. Det er altfor tungt!

Trøster meg med at han er blid som ei sol to minutter etter jeg har gått :)

Skrevet

Takk dere damer; dere er jo liksom de eneste som forstår :) Føltes nesten som en fødsel var på vei i sta, og da tenkte jeg at jeg hadde ikke orket det verken med dagsformen eller å ha reist fra en sint gutt i barnehagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...