Gå til innhold

Hvordan reagerer du på lite søvn over tid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir veldig matt. kan bli kvalm og få hodepine. Ofte hodepine forresten.

Skrevet

Det kan man helt klart. Jeg har hatt problemer med svimmelhet , kvalme og generell uvelhet da jeg har hatt søvnproblemer.

Skrevet

Som begge over her. I tillegg blir jeg DRITSUR!!!! :) Stakkars mannen min....

Skrevet

Jeg er der nå, og jeg er veldig svimmel, litt uvel, har kronisk lyst på mat/snop og er selvsagt konstant trøtt og uopplagt. *glede meg til vesla blir 6-7 mnd og kan natteavvennes*

Skrevet

Sur, grinete. kvalm og svimmel. Hodepine, dårlig matlyst og snopen. Stresset

Skrevet

Takk for svar! Har i lange tider våknet med en kvalme jeg ikke skjønte bæret av.

Nå skjønner jeg jo at det kan ha med at jeg ikke har sovet en natt sammenhengende på noen mnd.

Skrevet

Ja, svimmel og overttrøtt og grinete blir jeg også ja... Og helt tiltaksløs...

Vi også gleder oss til nattavvenning. Hvordan gjør man det? Vi måtte ikke med førstemann, han sovnet bare hele natten av seg selv...

Skrevet

jeg blir utrolig svimmel og kvalm, og spyr ofte.

Skrevet

jeg blir veldig kvalm, hodepine, svimmelhet, småsnavlat, stresset, å til tider VELDIG sint.

Men sånn har jeg hatt d i 4.5 år da, så d har blitt en vane.

Skrevet

Har opplev forskjellige grader av det, hadde tidligere store søvnproblemer.

Alt fra lett ubehag med tretthet og lett hodepine til kraftig hodepine , svimmelhet, kvalme, fysiske smerter i kroppen, svært kort lunte, dårlig hukommelse og manglende logisk tenkning ( la fra meg ting et sted og kunne bruke halve dagen på å finne det igjen, glemte avtaler, somlet mye, greide ikke løse selv enkle problemer. Da var det vel og merke ekstremt og jeg ba legen om hjelp, fikk da sovemedisin, var ikke våkenetter med barn som var årsak til den alvorlige søvnmangelen, men uro i kroppen og stress.

Skrevet

Bedre enn forventet. Jeg er alene på dagtid med tvillinger som er premature, ikke tok pupp, tålte dårlig mme osv. Jeg har ikke sovet mer enn 2,5 time sammenhengende på 5 mnd. og i starten var de svært krevende babyer. Jeg får ikke sove på dagtid uansett, men har funnet andre måter å kople ut. Om jeg burde kjøre bil tviler jeg på, men det går greit. Venter vel på at jeg møter veggen:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...