Gå til innhold

Dager igjen 7 desember da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 dager igjen her, nærmer meg fødeklar med stormskritt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår deg med 1 dag ;o)

24 dager igjen her og still going strong....eller noe i den gata...he he

Skrevet

Her er det 35 dager til termin, ukjent antall dager til fødsel.

I dag fyller eldstemann 8 år, så jeg skal se fødselsvideoen hans og mimre litt mens han er på skolen. :-)

Skrevet

Jeg har 26 dager igjen til termin =) Men spent på når hun kommer for hatt murringer på 5 døgnet nå =)

Skrevet

32 dager igjen til termin 8 januar:o)

Skrevet

14 dager igjen til ul termin her...

Skrevet

Jeg hadde termin for 5 dager siden, går enda å venter... hodet festet seg for 6 uker siden, mye nedpress, mye sterke, vonde kynnere/ maserier, er moden JM tøyde meg fra 2cm til 4 cm for en uke siden.. men jeg sitter her enda å VENTER på at lillegutt skal melde sin ankomst hehe

Storebroren på snart 7 år, kom 2 uker før termin å kom som en kule..3 timer fra jeg fikk rier til han var ute:)

Skrevet

16 dager igjen her:) Veldig klar, men ingen tegn til fødsel whatsoever;)

Cille_82: Krysser fingre for at lillegutten din melder sin ankomst i begynnelsen av denne uka:) Kjedelig å vente så lenge, spesielt når førstemann kom 2 uker FØR termin... Lykke til!!

Skrevet

Her er det forsatt 50 dager igjen...

Skrevet

Hadde termin i går, så venter i spenning =)

Skrevet

40 dager igjen til ul-termin, men fått beskjed om at babyen kommer 2-3 uker før tiden. Derfor 19-26 dager igjen. Men regner ikke med at den kommer så tidlig. Håper i hvertfall ikke den gjør det!!!!!

Skrevet

86 dager igjen! Nettopp tatt turen over jeg.. :-)

Skrevet

3 dager til mens termin og 6 til ul termin:) kan skje når som helst nå:)

Skrevet

10 dager igjen:-) Aldri gått så lenge gravid på en gang før... Og snart er det jul

Skrevet

12 dager ! Har et lite håp om fødsel før jul :)

Skrevet

34 dager igjen :)

Skrevet

12 dager til termin her... Såååh klar. Jordmor i morgen og det er jeg klar for. Håper på litt fart i sakene snart. Ida er sliiiiiten.. :o) Og spendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...