EleResa Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Så nå føler jeg meg mer komfortabel med å skrive at jeg er GRAVID Det har ikke riktig gått opp for oss enda, men det kommer nok etterhvert. Denne pp brukte jeg fertilitetsmonitor fra CB, som ikke ga meg annet enn Lav F alle 20 testene. Så jeg måtte stole på meg selv, og da jeg ante at EL var på vei hadde vi sex, bare den ene dagen. Jeg har hatt en del tidlige tegn, som f.eks oppblåsthet, ømhet/stølhet i hele magen, uregelmessig søvnmønster, vondt i korsryggen, kramper i leggene om natta, tørst, halsbrann, tisse ofte, humør som svinger veldig. Nå er det jo ikke sikkert alle disse kan tilknyttes graviditeten da, men jeg skriver dem ned som et tegn likevel,
GuttemammaTilTo Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 oi!! gratulerer så utrolig mye!!! det var en koselig morgennyhet! :-D kos deg en hel masse og lykke til på veien videre i svangerskapet!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med svangerskapet :) Stoooooor klem fra
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Oi, så gøy!!! Gratulerer så mye!
sols Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Brukte du CBFM? Var du fornøyd med den eller følte du den testet feil på deg siden den viste lav F alle testene?
Carina har to små gull Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Gratulerer så masse :D:D
EleResa Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2009 Takk for alle gratulasjoner! Dro på kurs mandagsmorgen så har ikke hatt anledning å dukke innom før nå! Ønske alle lykke for dere andre og at dere følger etter snart!
EleResa Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det gjorde jeg. Den testet nok rett, jeg hadde bare veldig sen EL denne syklusen. Og selv om den ikke fant EL for meg, så hjalp den på en måte likevel. For da visste jeg at jeg fremdeles hadde en sjanse, og at jeg måtte følge meg og stole på magefølelsen. Så om jeg er fornøyd, tja både og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå