Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hvordan var dette med sex etter fødsel igjen? Skulle man egentlig vente i 6 uker eller? Det har nå gått 3 1/2 uke siden jeg fødte, og jeg blør ikke lenger. Har noe utflod da. Vi kunne ikke dy oss, og hadde sex i dag. Nå lurer jeg litt på om vi har gjort noe vi virkelig ikke burde. Hvor galt er det egentlig å være litt tidlig ute?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Nei, man trenger ikke vente i 6 uker, men man bør bruke prevensjon siden man kan bli gravid. Det er også økt fare for infeksjon kort tid etter fødsel så det kan være lurt å bruke kondom første tida. Men stort sett går det greit, så ikke noe krise om man har sex uten, men man bør ha det litt i bakhodet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Godt å høre at det ikke er helt krise da. Vi brukte nemlig ikke kondom, og det var først i etterkant at jeg begynte å tenke på at dette kanskje ikke var så veldig smart. Jaja, skal huske på det til neste gang da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå