Gå til innhold

Ups, min tur???

<3 lykkeligeida er mamma <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i stua og lurer på om vannet har begynt og gå... (har ringt føden og vi skal se det ann med bind på en time.) Våknet og måtte veldig på do. Men, kom bare noen dråper. og hadde voldsomt nedtrykk. Så begynte det og sildre litt og vær gang jeg trykte litt kom det mer.. Sjekket og det kom ikke fra urinrøret men fra skjedeåpningen. Men vet jo at hode til jenta er godt festet i bekkenet så mye mulig det er grunnen til at det ikke renner konstant. Enklest når jeg sitter på do. Ingen rier enda... Bre fryktelig vondt i korsryggen og rar førelse i kroppen.. Kanskje det er min tur? Hva tror dere damer som har føtt før?

magen er liksom litt bløtere også. Satt på do over tre omganger mens det sildret.. Så spendt nå.. Håper egentlig rier kan begynne for da vet jeg jo at jeg er i gang.. Håper det er vannet og at jeg ikke plutselig merker når jeg tisser? isåfall er jo det rart også.. Har jo ikke veldig problemer med det. Har ikke lekt en dråpe urin til nå. (var litt våt i trusa også så noe hadde kommet før jeg satt meg på do) Tihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, oj så spennende!!! Jeg sitter her i stua midt på natta jeg og, fikk bare ikke sove mer?? Og jeg som vanligvis er et B-menneske.. Vel,man er vel litt rar i denne ventetiden. Får håpe det er din tur i dag og at alt går supert og at du snart har premien din i armene:-) All lykke til...

Skrevet

Så gøy da lykkeliga ;o)

Ønsker deg masse lykke til med kommende fødsel og snart har du den lille i armene ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...