Gå til innhold

er han utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker mannen min for å være utro, så en melding på pc'en som ikke var for mine øyner. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. jeg kan spørre rett ut, men hva hvis jeg har tolket situasjon feil... da blir jeg bare sjalu frue, og så at jeg har sett i mailen hans (stå jo på skjermen da jeg satt meg ved pc'en). Og enda verre, hva hvis jeg har rett...? Har ikke lyst å være i denne situasjon. Melding var fra en som er halvparten så gammel som han, 19 år, slank, store pupper. Blir helt kvalm av situasjonen og få ikke sove. Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det er sant. Vil ikke utsetter mine barn for samlivsbrudd, men vet ikke om jeg kan leve han hvis han har rote med ho andre.

Why me...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mailen sto åpen da du satt deg ned ville jeg spurt han. Du har jo ikke snoket, bare lest det som sto der og da...Sett dere ned og snakk om dette, og kanskje det er lurt å ikke bli sint...mer såret/trist...da kan du "få mer ut av han" på en måte...er dere sinte lukker han seg nok..har vært der..:P

Skrevet

Jeg tror du vet at du ikke bare kan gå videre nå, uten å konfrontere mannen din. Ta kopi av meldingen, hvis du kan eller skriv ned det du husker. Dato og tidspunkt også. Du har ikke gjort noe galt og har ingen grunn til å gjemme deg. Spill høyt og ikke la deg avfeie med løgner, for det vil han selvfølgelig servere. Det er ikke du som har utsatt barna for samlivsbrudd, det er han. Om du ikke konfronterer han, kan det utvikle seg til et forhold. Om du gjør det, så kanskje han våkner og ser at han ødelegger for familien sin, for en umoden drittjente på 19. Si du reiser bort i helgen, UTEN barna. La ham få kjenne på å ha dem alene. Pynt deg skikkelig, ring en bestevenninne og be henne hente deg. Si han ikke har noe med hva du skal. Hvis dette ikke hjelper, så ville det uansett ha gått galt. Er han interessert i deg og har familien kjær, så vil han garantert bli skremt og forhåpentligvis våkne. Du trenger ikke brenne alle broer, bare si du trenger tid til å tenke og at følelsene for ham er usikre nå som det viser seg at han bare er en liten gris.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ja, jeg spurte rett ut om hadde vært utro. Da fikk jeg servert ganske mange løgn og han sa at ho jente sendte bare noen meldinger til han inn i blandt. Jeg spurte flere ganger før jul, men hele tiden så var det bare rykte og ingenting hadde skjedd. Jeg spurte flere andre, ingen som viste noe om det. Jeg vist ikke helt hva jeg skulle gjøre, men fant ut at å sende ho jente et julekort med bilde av ungene våres og 'Hold deg unna pappa'en våres!' var en god ide. I januar så hadde jeg spurt igjen, men nei, det var ikke noe. Så, til slutt fant jeg ut at jeg skulle sende en sms til ho jente, og spørre hvor lenge de hadde hatt et forhold (og ikke om de hadde hatt). Da fikk jeg bakoversveis... et og et halvt år svart ho! Jeg som trodde det hadde vært noe i høst. Bare etter dette har han faktisk innrømt at det har vært noe. For en drittsekk!

Ho jente sier nå at ho ikke skal kontakte han mer, men jeg stole ikke på mannen min lenge, hvordan i all verden kan jeg det?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg syns ikke at ungene fortjener å bli såret, og det vet jeg kommer til å skje hvis det blir slutt. Han påstår at han er glad i meg, men han bare sier det han tror passer i det øyeblikk han åpner munnen sin.

Syns jeg er i en tap - tap situasjon uansett hva jeg gjør. Livet er noe dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...