Gå til innhold

Nordmenns nye drikkevaner skader fosteret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men om dette stemmer skal jo minst 1% av alle franskmenn være alkoholskadd? Det er jo sinnsykt mye?! For ikke å snakke om russere, finner, tyskere og alle andre i verden som drikker mer enn oss..?

Blir skremt, jeg!

Skrevet

Franskmenn er ikke helt gode da, spør du meg!

Skrevet

Og finner...hikkala pakkala...

Skrevet

Although the dangers of alcohol during pregnancy had long been suspected, fetal alcohol syndrome (FAS) was formally described in 1968 by P. Lemoine and colleagues from Nantes (France) in 127 children of alcoholic parents.

Tydelig at franske leger var oppmerksomme på dette.

Skrevet

Jamen jeg MÅÅÅÅÅ jo kunne drikke litt, ellers er alle andre hysteeeeeriske, ass! Ha, alle neka kan jo nå grue seg hemningsløst til fødsel, og ikke minst til årene etter, for det er ikke bare det man ser ved fødselen som kan skyldes alkohol, det er andre skader også, som dukker opp langt seinere. Jeg unner ingen unge å ha mødre som med vitende og vilje ødela dem.

Skrevet

De har jo allerede anbefalt ganske lenge at man holder seg HELT unna alkohol. At så mange likevel fortsetter å drikke, er bare et stort under.

Hvis alkoholen er SÅ viktig, tør jeg påstå at man har et aldri så lite problem.

Kanskje noen av disse nekene tenker seg om enda en gang.

Skrevet

"Kaaaan jeg ikke drikke litt på julebordet, da? Mora mi drakk daglig og jeg ble ikke skada!" Hahahahahahahhahahaaaa

Gjest cunning stunts
Skrevet

Vel, skadefryd er en av de mest givende formene for glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...