Mammaen til Annabel <3 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ingen erfaring med vognpose selv, men nå skal vi ønske det til jul til prinsessen. Vi har Mountain Buggy Urban Jungel vogn og skal bytte til sportsvogndelen i løpet av januar/februar. Har sett litt på nett og kom over easyGrow. Synes den ser god ut, og så passer den til 5punktsseler. Noen som har denne posen og er fornøyd?
Høna08 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har EasyGrow og er kjempefornøyd. Hadde egentlig Voksi Urban, men etter å ha måtte levert den inn to ganger pga glidelås som gikk i stykker etter kort tid byttet jeg til easyGrow. Og det har jeg ikke angret på! Det fine med posen er ikke bare at den er varm, men at det også følger med en forlengelsesdel som du setter på når barnet har blitt større. På den måten har du den i mange år (skal sies at en slik del hadde voksi urban også da ;-) ). Posen kan også strammes til rund hodet slik at det blir lunt og godt. Veldig enkel å åpne og lukke også med en glidelås frempå. Anbefales!
Stoltmamma09 Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Vi har også Easygrow og er kjempefornøyd. Posen er varm og lett. Det finnes også skinn som passer i posen som barnet kan ligge på.
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Vi har den og er kjempefornød! Samme begrunnelser som de over her.
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Tusen takk for svar! Da blir det EasyGrow på gullet til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå