Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 hjelp meg!! hun vil ikke ta smokk, og bruker meg som smokk i stedet. hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Faktisk så har jeg det Jeg blir så sliten av dette, er så frustrert.. Det gjør jo vondt også! Ingen som har noen råd?
Kleint Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Skjønner frustrasjonen din. Rart bebisen ikke tar noe annet enn pupp. Bare vet mine tar noen typer smokker, men ikke andre.
3 ferdigklekkede egg Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Vi hadde også en baby som ikke tok smokk, tok sukkervann på smokken 2 ganger og etter det sitter smokken som et skudd. Hun er fornøyd og vi er fornøyd. Og til skeptikene: Ikke har hun fått psykiske problemer eller hull i tannkjøttet heller
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Ha, ha, vet du hva? Det er DU som er smokken for babyen. Narresmokk heter det andre. Babyen din er for intelligent til å la seg narre!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Kanskje jeg har en kjempesmart baby, som bare ikke lar seg lure =D Huff.. Vel, jeg har ikke prøvd det med sukkervann. Opplever at hun blir utrooolig sutrete, og da vil hun til brystet. Drikker ikke, bare patter og koser. Er jo koselig noen minutter, men så blir jeg gæren! Og det gjør vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå