Gå til innhold

Stakkar stakkar stakkar :( :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi klør sånn i tennene, hun er 6mnd.. og jeg som trodde hun klødde før, det var jo ingen ting i forhold til nå!! Hun klager som et uvær i kveld, og vil IKKE sove! Hun er i tillegg litt forkjølet, så alt er ekstra ille. Kom nesten ikke til med dentanox, hun vred hodet fra side til side å skrek når jeg prøvde å ta det på. Hun er så trøtt oppå alt!

Synes sååå synd i hun!! =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du paracetamol stikkpiller å gi henne så anbefaler jeg det når det står på som verst, i hvertfall på natten. 6mnd, da kan hun vel få 125mg paracetamol. Man kan gi mikstru også.

Skrevet

Det kan faktisk gjøre direkte vondt for enkelte barn å få tenner, har merket at sønnen min knapt var plaget overhode, mens ene jenta mi har had smerter når tennene kom, var veldig gretten, sov dårlig, spiste mindre, siklet mer og viste tydelig vantrivsel. Men paracet hjalp så hun fikk sove om natta i hvertfall.

Skrevet

Takk for tips! Har paracet stikkpiller? Hun har sovnet med pappaen nå, endelig! Hun får lov å sove sammen med oss når det er så ille. Hun spiser heldigvis godt, så en bekymring mindre der :) Også sov hun hele natten igår (som hun vanligvis gjør), så krysser fingre for at hun holder hele denne natten også nå som hun har sovnet!!

Skal ta tipset ditt om det blir ille i natt, hadde ikke tekt på det!

God natt

Skrevet

Kjøp dentinox på apoteket. Lokalbedøvende middel til å smøre på gommene. Fungerer som bare det!

Skrevet

Paracet har stikkpiller ja, og det er et must å ha det i hus... :) Til ei på 6 mnd skal du ha 125 mg, og de har det jo på de fleste dagligvarer. Dersom det er noe som er vondt (tenner, ører osv) pleier vi å gi en ved leggetid til lille her, så kan hun sovne godt uten smerter. Som regel sover hun da natten igjennom selv om virkningen går ut etter en stund- tipper det er lettere å sove seg igjennom litt smerter når man har sovnet godt først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...