Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Det er noe jeg sliter skikkelig med. Jeg hater å sove borte, er skikkelig hjemme menneske, og får en del hjemlengsel når jeg er borte. Er jeg på ferie, så teller jeg ned nettene til jeg er hjemme, det ødelegger jo litt av ferie stemmingen. :s Er samboeren min med, så går det greit, for om jeg føler hjemlengsel, eller er lei meg så trøster jo han meg. (Gaaad, føler meg som den skitungen jo... Skulle ikke tro at jeg var over 20.. ) Jeg prøver å unngå alt som har med overnatting å gjøre. Er jeg på fest eller noe langt unna, så holder jeg meg heller edru for å kjøre hjem, enn å sove der. Takker nei til en del ting om ikke samboer kan være med. Føler meg så dum, og jeg vil jo ikke være sånn.. Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det heller, er ikke redd, men ja. Liker å reise, og er en del på overnatting hos svigers, men da er jo samboer med, så det går greit. I januar er det julebord med jobben, er ikke sikker på om jeg skal, for er nemlig en overnatting, og jeg gruer meg skikkelig! Er kurs i tillegg til julebordet. Også er det vel vanlig å måtte overnatte på sykehuset noen dager etter fødsel? Jeg gruer meg aldeles ikke til fødselen, men tiden etterpå.. Tør nesten ikke snakke med jm om det heller for det er så flaut. Voksen dame som ikke tør å sove borte liksom. De har heldigvis familierom på sykehuset, men kun 4 stk, og det er jo ikke sikkert at man får det, det vet man ikke før etter fødsel.. Jeg gruer meg skikkelig, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Vil jo ikke være redd for å sove borte.. Noen med erfaringer?
Tommage♀♂ Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Vet om mange som drar hjem etter fødselen. Du må jo da reise litt frem og tilbake for legeundersøkelser og tester, men det gjør du kanskje om du heller vil være hjemme. Jeg har prøvd både pasienthotell og 6-manns rom på barsel,og vet at om jeg noensinne får en baby til og pasienthotellet er stengt; da drar jeg hjem etter fødsel. Om dette er førstefødte er det jo greit å komme i gang med amming osv før du drar da, og pass på å få svar på alle spørsmål du måtte ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå