Belladonna med to gutter Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Her er det hver kveld nå, i hååååååp om at det kan hjelpe!! Er veldig fødeklar:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Satser og satser. Jeg har ihvertfall gitt beskjed om at sambo må stille opp i romjula, om babyen ikke har kommet til da. Har termin 1. januar så er ikke krise enda
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Mannen vil ikke/tørr ikke, han vil ha lillegutt inni magen så lenge som mulig....han trenger alt av fett og div som han kan få for å få en så god start på livet som mulig sier han.
Belladonna med to gutter Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Ja, sant det da for så vidt! 16 dager igjen her så jeg kjenner at jeg er veldig klar nå ja..!
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jupp, prøvde det for første gang på leenge i går, hehe. Og det kommer vi til å fortsette med. Her er det omvendt, han vil ha mest mulig nå før vi ikke kan etter fødsel sier han. Er 38 uker, så ikke farlig om lillegutt skulle komme, det er jo bare en bonus ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå