Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har aldri brukt dildo eller onanerer sjeeeeldent på egenhånd. Har kanskje gjort det under 5 ganger i hele livet mitt Og det er kanskje 2 år siden sist
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Har ikke brukt dildo, og frister meg absolutt ikke i det hele tatt heller. Har ekte vare.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Bruker det kun i sammenheng med sex med mannen. Ellers bruker jeg dusjen;-) Men jeg liker ikke å ta på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Har aldri brukt dildo nei, og onanerer så og si aldri lenger. Har ikke så voldsom sexlyst, og den lille jeg har får jeg dekket av mannen;)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 den kan økes ved at man onanerer,da..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Kjæresten min og jeg har mange leketøy som vi bruker hver for oss og sammen. Vet ikke hvor ofte han onanerer, annen hver dag, kanskje? Jeg onanerer hver dag. Det er, som en annen her sier, gunstig for sexlysten å onanere. Med dildo forstår jeg en silikon-penis, og dette bruker jeg ikke så ofte. Men forskjellige vibratorer har jeg stor glede av, både til bruk inni og utenpå. Det er så morsomt med sex! Min kjære tenner veldig på at jeg onanerer, og jeg har det likedan. Når en av oss er ute og reiser, sender vi skitne meldinger til hverandre. Det er spennende og sexy og holder liv i lidenskapen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har aldri brukt det, og aldri onanert. Har lyst, men får det ikke til. Noen tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Mange synes det er vanskelig å ta på seg selv. På sex-sider står det ofte at du må bli kjent med kroppen og se på deg selv i speil og sånt, men er man litt "prippen" er ikke det så fristende, så drit i det til å begynne med. Prøv deg frem med dusj-strålen, eller en vibrator. Det finnes utmerkede klitorisvibratorer å få kjøpt på nettet, eller g-punkt om du foretrekker det. Mange liker Rabbit-vibratorer, til g-punktet er Chubby-vibratorer glimrende, eller vibrerende egg for klitoris. De siste er ganske billige. Sørg for at du er alene og har god tid. Slå av telefonen. Dusj og stell deg først, barber deg om du liker det. Ha glidemiddel og håndkle tilgjengelig, det kan bli litt søl. Og så er det bare å sette i gang. De fleste menn liker godt at kjæresten onanerer, og de vil gjerne hjelpe til. Det er også gøy. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå