Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Ikke får jeg solgt leker billigt på nettet så nå må jeg gi dem bort men ikke til dem som ikke vill betale for disse flotte lekene,da vill jeg heller gi dem bort til noen som fortener det å trenger det heller.Noen som har forslag til hvem jeg må hendvende meg til slik att fattige barn kan få disse lekene?
SusyQ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Du kan gi de til Fattighuset, du kan ringe Røde Kors, de pleier å trenge ting nå før jul, særlig om lekene fortsatt ser fine ut så de kan funke som julegave til barn som vanligvis ikke får slik. Eller du kan rett og slett gjøre som vi har gjort: spørre om en kommunal barnehage i nærheten vil ha lekene. (event helsestasjonen eller asylmottaket) Slik kommer de mange barn til gode. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Her i byen har de et juletre som man kan legge gaver under som gis videre til fattige barn, kanskje det er noe sånt der du bor også?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Hvilken by er det snakk om?Hva med dem som stjeler gavene da?Er det så trygt?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Kan ikkje svare på spørsmålet ditt HI, berre ein kommentar til siste svaret her: Eg tenker som så at viss nokon går til det steget å stjele julepresangar frå fattige barn, då har dei gjerne så dårleg råd at pakken har kome til nytte like vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå