HXD21 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Siden jeg sluttet på prevansjon har jeg bare hatt mensen 1 gang på 8 mnd. (Er klar over at det kan ta tid før mensen stabiliserer seg etter prevansjon) Men jeg var hos legen for å utelukke at det va noe annet som gjorde det. Der tok jeg blodprøver og fikk vite at jeg hadde noen høye verdier og måtte komme inn til ny prøve og legetime. Har tatt blodprøven og skal til legen igjen på onsdag. Men lurer på om det er noen her som har erfaring med høyt stoffskifte, hva det vil si og hva eventuelt legen gjør videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå