Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 merker jeg selv at jeg virkelig ikke hører etter!! Sitter kanskje og holder på med noe, eller bare stirrer ut i lufta.. Også skjønner jeg jo ikke hva han snakker om når jeg begynner å høre etter..hehe..Av og til prøver jeg å ro meg i land med å svare på det jeg kanskje tror.. Ender som regel opp med at mannen min ler av meg og rister på hodet.. Eller så prøver jeg å ro meg i land med å si at jeg ikke hørte begynnelsen på setningen pga HAN mumlet den, og at jeg da ikke skjønte hva han sa.. hehe.. Hvertall ikke min skyld noe!!!! Eller som istad når han snakka ei stund, så ble det stilt.. Og jeg kan med hånden på hjertet ikke si ett ord hva han snakka om.. Og nå husker han det ikke selv..hehe... Er ikke rart vi misforstår hverandre av og til vi nei..
yasmina Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Slik er det her innimellom ogsaa, bare at det er han som ikke hoerer etter. Er egentlig ganske irriterende
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Ja det skjønner jeg!! Ta det fra en som er lik.. Det er ikke bevisst gjort!! Få oppmerksomheten først før du snakker, det prøver jeg å si til mannen min han må gjøre..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Er jo egentlig en litt farlig sport da.... hehe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå