Gå til innhold

Tips mot hodepine? Andre som er plaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært mye plaget med hodepine dette svangerskapet, og vil jo helst unngå å ta for mye smertestillende, men blir nesten gaaal, det går jo aldri over, og ihvertfall ikke før jeg har tatt Paracet. Noen som har prøvd akupunktur eller noe annet som har hatt god effekt? Hodepinen kommer nesten daglig, og jeg blir så utrolig sliten av det! Skikkelig ille når jeg prøver å få sove, sånn som nå i kveld...

Blir kjempeglad for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode tips, er også plaget med hodepine. Men paracet hjelper, hos meg er det ofte stiv nakke som gjør det. Da hjelper det med trening og massasje :) En god krem jeg har er heat lotion fra forever ;)

Skrevet

Takker for tipset, skal gå til anskaffelse av lotion snarest! Tror også det henger sammen med stiv nakke/skuldre, men gubbens massasje får ikke bort verken (selv om jeg nyter behandlingen der og da;)) Ender oftest med Paracet, men vil jo ikke spise de hver dag heller... Så, prøver lotion!

Skrevet

Et gammelt kjerringtriks sier at det kan hjelpe og sitte med bena i en balje med kaldt vann. Jeg var på tur en gang uten smertestillende, og fikk skikkelig hodepine. Jeg prøvde da trikset ved at jeg vasset/trasket en stund i vannkanten, og vips hodepinen forsvant. Det er jo verdt et forsøk :-)

Skrevet

Jeg har hatt hodepine i 17uker nå og var på sykehuset på tors, fastlegen ga meg paralgin forte som ikke hjalp.Jeg har prøvd osteopat og akkupunktur uten hell.Fikk naproxen av sykehuset og det har hjulpet masse er så og si kvitt hodepinen nå og ikke farlig for fosteret.

Skrevet

Brrrrr, supert - skal prøves det også! Tuuusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...