Gå til innhold

Revaksinering av de små...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 14 mnd som er vaksinert mot svineinfluensaen en gang, hun skal revaksineres til uken, men nå har jeg begynt å lure på om det egentlig er nødvendig med denne vaksineringen...? Altså at de vaksineres to ganger..?

Hva gjør dere? Vaksinerer dere en eller to ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr også vaksinert de to eldste mine og fikk beskjed om å komme ned etter 4 uker for å få neste dose..

Men så hørte jeg snakk om at det kanskje ikke var nødvendig for de å ta neste så ble også itvil..

Tenkte å ringe barnelegen imårra å høre hva han mener..

Skrevet

Jeg har vaksinert snupp to ganger, det var jo bare halve dosen 1 gangen hun ble vaksinert, og resten av dosen blir da satt 2 gangen.

Skrevet

Men drevaksineringen er vel etter 3 uker...? eller? Var det vi fikk beskjed om på helsestasjonen, men ser du pver her skriver 4 uker?

Skrevet

Men revaksineringen er vel etter 3 uker...? eller? Var det vi fikk beskjed om på helsestasjonen, men ser du over her skriver 4 uker?

Skrevet

Vi har vurdert vaksina opp og ned og i mente, og følger no anbefalingane som kjem etter kvart. Viss vi får anbefalt av myndighetene å ta andre dose gjer vi det.

Skrevet

Om eg har forstått det riktig skal revaksineringa skje minst 3 veker og maks 2 mnd (eller var det 3??) etter første dose.

Skrevet

Vi fikk beskjed av hs og komme tilbake på satt dato, det var 3 uker. Men vet mange har fått beskjed om å komme tilbake etter 4 uker også. TROR det kommer litt ann på antall doser de får tilsendt.

Skrevet

hmm... Da tror jeg at jeg venter til litt ut i uka og tar en telefon til helsestasjonen.. Er ikke sikkert de har vaksiner nok til å revaksinere heller da...:P De blir jo ikke prioritert når det "bare" er revaksinering.. Vi får se!:)

Skrevet

Skal revasksinere lillebror på 1 år i dag. sjekket på pandemi.no og der står det anbefalt å gi barn under 10 år to halve doser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...