Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Nett gått en tur på ca 30min. Når eg kom hjem hadde eg så vondt i ryggen at det er vanskelig å bevege seg .. Og det "strekker" i magen ... Kynnere ? Noen som har hatt noe lignende ?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Er vel å merke mye kraftigere enn de kynnerene eg pleier å ha .. Og er 36 uker om 2 dager ..
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Mine kynnere var ikke vonde, men hele magen ble stram. Kjente ingenting i ryggen. Riene mine kjente jeg laaangt nede i magen, omtrent rett over venusberget, og de kjentes veldig annerledes enn kynnerne. Jeg var aldri i tvil da jeg hadde min første rie, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 om det hadde vært faste mellomrom mellom dette hadde eg trodd det var rier ... men dette kommer å går nett som det passer seg :S Har hatt det no i noen timer, og no klarer eg ikke stå oppreist en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå