mor sjøl Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Samboer har dilla på stieg larsson sine bøker, men ferdig med dem. Kunne tenke seg flere BRA krimbøker, men hvilke? Jeg har ikk epeilig... =)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Dan Brown "Den digitale festning" handler i alle fall om data og er spennende sier mannen her Jeg har ikke lest den
moe_ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeffrey Deaver "Dødsfellen" - den er spesifikt om data / hacking. De andre bøkene han har skrevet er også bra. Lee Child sine bøker om Jack Reacher - kanonbra!, selv om de ikke er om hacking og data. Eller ... JEG sluker de, og det gjør pappaen (og pappa) også. At vi er litt tapt for omverdenen og svarer med enstavelser er ikke vårt problem, men andre rundt oss kan klikke i vinkel for mindre.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Tom Kristensen (norsk forfatter) Mener det er boken En kule, eller Freshwater som handler noe om data/hacking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå