rødt&blått Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Da var dagen her og nyheten om at mamma har baby i magen ble presentert for 3-åringen.. Svar; "Jeg har ikke lyst til å være storesøster jeg"! Jaja, hun har god tid på se til å venne seg til tanken, men jeg trodde virkelig at hun skulle være i fyr og flamme! Hun har jo vært så ivrig på storsøster-tanken tidligere. Endrer seg vel!
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Dakar, fikk vel litt kalde føtter da:) Hun ombestemmer seg sikkert før babyen kommer. Hvor lenge er det til ankomst?
rødt&blått Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Håper det, hun er ellers veeeldig opptatt av babyer da vi har noen småttiser i omgangskretsen! Jeg er i uke 13, så hun har god til til å bli vant med tanken!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Ser for meg en sånn reaksjon her også. Hun er superglad i babyer og er veldig opptatt av andres søsken, men tror nok hun vil synes det er litt rart selv.. Vi har ikke sagt det enda og kommer til å vente en god stund til. Er 14+3 i dag.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Min 3 åring sier hver eneste dag" Mamma? Hvortid skal jeg bli storesøster??, Skal ikke du snart få babyen???" Slik har hun spurd siden hun fikk vite at det kommer en baby til.... Er nå 27+2 uke på vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå